V preteklih letih je Nova KBM opravila izjemno pot, polno pozitivnih sprememb. Ko praznujejo 160 let od njenih začetkov, ugotavljajo, da se je preoblikovala iz pomembne regionalne banke v vodilnega vseslovenskega ponudnika vrhunskih univerzalnih bančnih storitev in produktov, ki jih podpira najbolj napredna in uporabnikom prijazna digitalna platforma v Sloveniji.
Zaupanje šteje dvojno
Stranke cenijo profesionalni in osebni odnos prijaznih bančnikov. To potrjujejo tudi številne raziskave, ki postavljajo Novo KBM v vrh prepoznavnosti med blagovnimi znamkami na slovenskem bančnem trgu. V neodvisni raziskavi All finance 2021, ki jo je pripravila družba Valicon, je bila Nova KBM prvič v zgodovini te raziskave imenovana za najmočnejšo blagovno znamko med vsemi bankami v Sloveniji. To pomeni, da jo potrošniki na trgu poznajo, ji zaupajo in so ji zvesti.
Nova KBM je letos potrdila tudi naziv Superbrands, kar potrjuje, da je njena blagovna znamka dokazano edinstvena, da jo potrošniki poznajo, ji zaupajo in se z njo poistovetijo. Odličnost, za katero si na vseh področjih poslovanja prizadevajo v eni največjih slovenskih bančnih institucij, je bila prepoznana tako med strankami kot v strokovnem svetu, ki vsako leto izbere blagovne znamke na slovenskem trgu, ki izpolnjujejo stroge kriterije. Z nazivom Superbrands se v Sloveniji ponaša manj kot odstotek blagovnih znamk na trgu, zato je uvrstitev med najuspešnejše veliko priznanje in hkrati obveza za delo v prihodnje.
Nova KBM povezuje ne le prijazne in strokovne zaposlene, ampak tudi sodobno bančno izkušnjo, kar po ugotovitvah raziskav stranke Nove KBM najbolj cenijo. Je najbolj dostopna banka v Sloveniji, ki ponuja enostavne in priročne bančne produkte ter vrhunske digitalne storitve, med njimi tudi vrhunsko spletno in mobilno banko, ki je bila v neodvisni raziskavi E-laborat pred kratkim že drugo leto izbrana za najboljšo v Sloveniji. Njihove stranke imajo osrednjo vlogo pri vsem, kar počnejo. Zato si v Novi KBM prizadevajo, da je vse več storitev strankam na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu, brez obiska poslovalnice. V zadnjem času širijo tudi nabor storitev, ki so strankam na voljo prek sodobnega kontaktnega centra, ob tem pa si nenehno prizadevajo tudi za čim boljšo uporabniško izkušnjo. Tako lahko stranke prek brezplačne telefonske številke 080 17 70 hitro in enostavno uredijo dovoljeno prekoračitev stanja (limit) na osebnem računu, naročijo kreditno kartico, sklenejo Paket Komplet, od tega meseca pa tudi priljubljeni potrošniški kredit Nove KBM – Kredit Naprej.
Z Novo KBM v družbi najboljših
V Novi KBM aktivno uresničujejo strategijo družbene odgovornosti, s čimer prispevajo k razvoju tako lokalnega kot nacionalnega okolja. Sponzorstvo ali donacijo vidijo kot priložnost za razvoj pristnega partnerskega odnosa z večplastnimi pozitivnimi učinki, ki se odražajo v širšem okolju. Ambasadorja Nove KBM sta letos postala dobitnik zlate olimpijske medalje Primož Roglič in njegova partnerica, pisateljica Lora Klinc, ki z banko sodelujeta pri skupnih dobrodelnih projektih in spodbujanju zdravega načina življenja med strankami in zaposlenimi.
Eden pomembnih ciljev Nove KBM je postati še naprednejša finančna ustanova na področju vodenja okoljskih (Environmental) in družbenih (Social) vidikov ter korporativnega upravljanja (Governance). Pot do tega cilja so jasno začrtali v svoji strategiji ESG, ki je njihov odločen odziv na vse bolj pereča vprašanja o tem, v kakšnem svetu želimo živeti in kakšnega bomo zapustili prihodnjim generacijam. Te teme ocenjujejo kot pomembne tudi njihove stranke, poslovni partnerji, regulatorji, lastniki in drugi deležniki.
Finančne institucije, med njimi tudi Nova KBM, imajo namreč velik vpliv na gospodarstvo, družbo in okolje. Zato so se tudi v bančni dejavnosti okrepile regulatorne zahteve na vseh ESG področjih, še zlasti glede trajnostnega financiranja, katerega glavni namen je, da se v gospodarstvu in družbi poveča energetsko učinkovitost in zmanjšajo negativni vplivi na okolje.
V Novi KBM so v zadnjih letih naredili veliko korakov v smeri povezovanja ESG aktivnosti z njihovimi vrednotami in kulturo. Uspešna digitalizacija, brezpapirno poslovanje, pobuda Klik za okolje – Tiskaj manj, znižanje ogljičnega odtisa, odmevna sponzorstva in donacije, visoko zadovoljstvo strank in zaposlenih, s kodeksom ravnanja usklajeno delovanje, ozaveščanje o finančni pismenosti, prejeta strateška nagrada za družbeno odgovornost HORUS so le nekateri od nedavnih dosežkov, na katere so v banki upravičeno ponosni. Tudi zaradi vsega naštetega je blagovna znamka Nove KBM med strankami in poslovnimi partnerji cenjena in prepoznana.