fbpx

V tem hotelu bivaš brezplačno, če se odpoveš telefonu

Le kdo si ne bi želel v času počitnic bivati v hotelski sobi, za katero ni potrebno plačati popolnoma nič? Edini pogoj za to, da se izognete plačilu, je, da v času bivanja pozabite na svoj mobilni telefon.

Spletna stran Hotel Designs ugotavlja, da se je število uporabnikov družbenih omrežij v letu 2018 povzpelo na 3,196 milijarde. V primerjavi z letom 2017 je večje za kar 13 %, kar pomeni, da utegne v prihodnosti še naprej naraščati.

Fotografije, posnete med počitnikovanjem, ljudje radi objavljamo na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Snapchat, Twitter in Instagram. Z novodobno odvisnostjo se vam bo na nadvse zanimiv način pomagal soočiti hotel, ki se nahaja v švedskem mestu Göteborg.

Sobo “The Check Out Suite” najdemo v hotelu Bellora, ki je ocenjen s štirimi zvezdicami. Oblikovana je tako, da gostom zagotavlja popolno sprostitev, ki je mogoča le ob odsotnosti internetnega sveta. Osebje želi, da dragocenega časa ne zapravljate med strmenjem v zaslon vašega mobilnega telefona, pač pa ga preživljate z bližnjimi.

Soba številka 108 vas že pričakuje.
Soba številka 108 vas že pričakuje.

Soba vsebuje pametno lučko Skärmfri, ki meri, koliko časa gostje namenijo aplikacijam za pametne telefone. Z njo se bodo morali povezati preko omrežja Wi-Fi. Od tega je odvisna tudi cena bivanja v hotelu.

Luč bo v beli barvi svetila vse do takrat, ko bodo gostje prekoračili 30 minut uporabe interneta. Po tem času bo začela svetiti rdeče. Sporočila jim bo, da bodo za nastanitev morali plačati polno ceno. V primeru, da se z internetom med bivanjem ne bodo povezali, bo njihovo bivanje brezplačno.

Lučka bo po 30 minutah uporabe interneta začela svetiti rdeče.
Lučka bo po 30 minutah uporabe interneta začela svetiti rdeče.

Dodatne Informacije

Več informacij:
skarmhjalpen.se

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.