fbpx

Valentinovo: Kaj simbolizira barva vrtnice?

Foto: envato

Ko gre za darila in znake naklonjenosti, je cvetje klasična izbira. Toda med vsemi rožami, podarjenimi ob praznikih, je le malo tako tesno povezanih z valentinovim kot rdeča vrtnica. Tudi če niste naklonjeni Valentinovemu, je težko spregledati prodajne izložbe, napolnjene z desetinami rdečih vrtnic. Od vseh daril za valentinovo nobeno ni tako ikonično kot prav rdeča vrtnica.

Vrtnice se podarjajo za izražanje romantike in ljubezni. Toda preden se obrnete v najbližjo cvetličarno za mavrično paleto rdečih vrtnic, vam v prispevku razkrivamo, kako se je začela tradicija njenega obdarovanja.

Zakaj na valentinovo podarjamo rdeče vrtnice

Tradicija obdarovanja vrtnic ima več izvornih zgodb. Nekatere zgodbe pravijo, da je prva rdeča vrtnica nastala, ko je grško boginjo Afrodito opraskal trn bele vrtnice, zaradi česar je ta postala rdeča. Drugi pravijo, da je prva rdeča vrtnica zrasla na tleh, kjer je umrl Adonis, Afroditin ljubimec in kjer še danes tečejo njene solze.

Kasnejša povezava, ki sega v leto 1700, pa je povezana z vrtnicami in rožami ter Lady Mary Wortley Montagu, ženo britanskega veleposlanika, ki je služboval v Turčiji. Tam se je zaljubila v različno cvetje. V Anglijo pa je pošiljala pisma, ki so vključevala interpretacijo in pomen različnih cvetlic. Tako so rože in tudi rdeče vrtnice postale simbol romantike in ljubezni.

Foto: envato

Katere so najboljše vrtnice za valentinovo

Rdeče vrtnice so najboljše vrtnice za valentinovo, ker je barva povezana s strastjo in romantično ljubeznijo. Nekdaj je bila rdeča barva rože zelo nedostopna, draga in zaželena, zato je izražala razkošje. Temno rdeče vrtnice pa izražajo neizmerno lepoto in zares globoka čustva.

Ena podarjena vrtnica izraža preprostost. Dve tesno povezani skupaj, simbolizirata poroko in zaroko. Tri pa ponazarjajo globoko ljubezen in eno življenje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.