fbpx

Volkswagen v težavah: prodaja električnih vozil zastala – tovarne na kolektivnem dopustu

Foto: volkswagen

Volkswagenov obrat v Emdnu, severozahodna Nemčija, bo ostal zaprt za šest tednov, po novih poročilih. Delavci na linijah za proizvodnjo električnih vozil bodo dobili podaljšane poletne počitnice, ena izmena pa bo odpovedana za dva tedna.

Po poročanju Manfreda Wulffa, vodje delovnega sveta v tovarni Emden, za nemško tiskovno agencijo in Nordwest Zeitung, so prizadeti modeli vključno z električnim SUV-jem ID.4 in prihajajočim električnim sedanom ID.7. Proizvodnja modelov z motorji na notranje zgorevanje, vključno z modelom Passat, bo ostala nespremenjena.

Wulff je napovedal tudi zmanjšanje števila delavcev v obratu. 300 od 1500 začasnih delavcev ne bo dobilo obnovitve pogodb avgusta 2023. Zmanjšanje delovne sile in podaljšane počitnice nakazujejo na en zaključek: prodaja je v resni krizi.

Foto: Vokswagen
Povpraševanje po EV-jih Volkswagen je padlo za 30 odstotkov, v primerjavi z originalnimi načrtovanimi proizvodnimi številkami. Wulff je Nordwest Zeitung povedal, da potencialni kupci EV kažejo znake obotavljanja. Proizvodnja ID.7, ki je bila prvotno načrtovana za julij 2023, je bila prestavljena na kasnejši datum v tem letu.

Volkswagenov vlagatelji so sicer lahko zaskrbljeni. Težave proizvajalca segajo globje od domače gospodarske recesije. S Teslo in tudi nekaterimi korejskimi proizvajalci, ki napredujejo s hitrim tempom, obstaja strah, da bo Volkswagen zaostal. Poleg tega je vedno bolj očitno, da ga lahko v prihodnosti prehitijo Kitajci. Volkswagen je od vseh proizvajalcev namreč najmanj inovativen in zdi se, da kupce polsuša najmanj. Elektro mobilnosti pa se loteva zelo konzervativno. In ne rešuje pravih vprašanj.

Vendar pa je treba upoštevati, da gre morda za več kot le gospodarsko krizo. Morda so kupcem preprosto nevšeči produkti, ki jih ponuja Volkswagen. Kljub temu, da je Volkswagen lani napovedal načrt za investicijo skoraj 1,1 milijarde dolarjev v preoblikovanje in prenovitev tovarne Emden za električna vozila na platformi MEB, kaže, da te naložbe ne morejo presegati potrebe po inovativnosti in privlačnosti za kupce. Kupcem električnih avtomobilov je potrebno predvsem ponuditi inovacije in stvari, ki bi morale biti v industriji standard. Kot je domače polnjenje z 22 kWh, ali serijska toplotna črpalka, ali polnjenje DC vsaj 170 kWh pri vseh modelih.

Foto: Volkswagen
Da bi oblažžili padec prodaje, je Olaf Lies, minister za gospodarske zadeve za deželo Spodnja Saška, pozval k zmanjšanju davka na dodano vrednost (DDV) in dodatnim spodbudam za EV. Vendar je to le lokalna rešitev.

Prodaja skupine Volkswagen je v prvem četrtletju leta 2023 v Evropi v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta narasla za 68 odstotkov, medtem ko je prodaja v ZDA narasla za izjemnih 98 odstotkov. Vendar pa je prodaja na Kitajskem, ki je največji trg skupine VW, hkrati pa tudi največji trg avtomobilov na priključek po obsegu na svetu, zaskrbljujoče padla za 25 odstotkov.

Tako se zdi, da je Volkswagen na razpotju. Ali se bodo lahko prilagodili in premagali te izzive, ostaja odprto vprašanje. Za zdaj pa je jasno, da morajo najti način, kako obvladati nastajajoče težave in se prilagoditi v vedno bolj konkurenčnem trgu električnih vozil.

Dodatne Informacije

Vir: nwzonline.de

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.