Manjša neodvisna avtomobilska znamka Wiesmann je ʺletelaʺ pod avtomobilskim radarjem nekaj zadnjih let, zdaj pa se je vrnila z električnim avtomobilom retro videza, Wiesmann Project Thunderball.
Nedolgo nazaj so v podjetju Wiesmann v svoje avtomobile vgrajevali motorje, ki so jim jih priskrbeli pri znamki BMW, tokrat pa pod motornim pokrovom ne boste našli njihovega motorja, oziroma sploh ne boste našli motorja na notranje izgorevanje. Wiesmann Project Thunderball je namreč popolnoma električni športni roadster.
Project Thunderball se ponaša še z eno zanimivostjo. Oba elektromotorja sta namreč nameščena zadaj, kar poskrbi za igriv zadek, enega izmed redkih električnih avtomobilov na zadnji pogon. V obliki novega Wiesmanna je moč zaslediti retro navdih. Le tega jemlje po svojih predhodnikih, s katerimi si deli obliko prednje maske, obliko luči in obliko motornega pokrova. Retro notranjost ima nekaj modernih elementov, kot je velik zaslon na dotik in športni sedeži, ki so narejeni iz ogljikovih vlaken.
Wiesmann Project Thunderball se lahko pohvali z impresivnimi številkami. Elektromotorja priskrbita kar 500 kW (680 KM) moči in 1.100 njutonmetrov navora. Električni roadster, ki tehta 1.700 kilogramov, potrebuje za pospeševanje od 0 do 100 km/h le 2,9 sekundi. Baterija s kapaciteto 83 kWh se lahko polni z močjo 300 kW, s polno pa lahko prevozimo do 500 kilometrov dolgo pot. Električni športnik bo imel na voljo 5 stopenj regenerativnega zaviranja. Žal v tem trenutku več kot to ni znano in tako ne vemo, kdaj bo Project Thunderball na voljo, koliko bo stal in o kako omejeni seriji lahko govorimo. Avtomobili Wiesmann se bodo še vedno proizvajali v nemškem kraju Dülmen.