fbpx

Xiaomi Mi Mix Fold: prvi res dostopni prepognjenček

Foto: Xiaomi

Xiaomi je predstavil Mi Mix Fold, prvim komercialni zložljiv telefon podjetja. V nasprotju s prejšnjimi koncepti podjetja je Mi Mix Fold precej običajen zložljiv telefon, ki uporablja zaslon z velikim zaslonom na notranji strani, v kombinaciji z majhnim pomožnim zaslonom na zunanji strani, tako kot nekateri konkurenta Samsung Galaxy Z Fold ter Huaweijev Mate X2.

Težava prepognjenčkov je vsekakor cena tehnologije preognejnega zaslona, kjer je ključen prav pregib oziroma pant, ki slednje omogoča. Xiaomi je tu razvil prav poseben patent zaradi katerega naj bi bil tovrsten telefon izjemno vzdržljiv.

Notranji zaslon je 8,01-palčni OLED zaslon 4: 3 z ločljivostjo 2480 x 1860, standardno svetlost zaslona 600 nits in podporo za Dolby Vision HDR. Xiaomi pravi, da lahko zaslon zdrži zlaganje 200.000-krat. Zunanji zaslon je 6,52-palčni s frekvenco osveževanja 90Hz. Xiaomi veliko obljublja tudi glede zvočnih zmogljivosti Mi Mix Fold, saj premore kar štiri zvočnike Harman Kardon, in tako omogoča tako imenovani 3D panoramski zvok.

Srce telefona je procesor je Qualcomm Snapdragon 888, ki sodeluje z 12 GB ali 16 GB RAM-a ter 256 GB ali 512 GB prostora za shranjevanje. Kapaciteta baterije je 5.020 mAh in Xiaomi pa pravi, da naj bi hitro polnjenje z močjo 67 W omogočilo, da se baterija v celoti napolni v le 37 minutah.

Telefon uporablja tudi izjemno sposoben sistem kamer z novo tehnologijo tekočih leč. Premore telefoto objektiv z bližino ostrenja 3 cm , optični zoom s 3-krat povečavo ter hibrid s 30-kratnim zoomom. Preostali del sistema kamer sestavljata glavni senzor Samsung HMX 108 milijonov ter, ter širokokotna leča s podporo 13 MP.

Prodaja Mi Mix Fold se bo na Kitajskem začela že 16. aprila. Vstopna cena za model z 12 GB Rama ter 256 GB prostora za shranjevanje pa bo znašala okoli 1.500 evrov. Kar je za telefon s tovrstno zasnovo in specifikacije pravzaprav drobiž. In počasi najavlja morebiten nov val telefonov, ki bo zavladal svetu.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.