Ste že kdaj pomislili, da bi lahko vaš najljubši proizvajalec pametnih telefonov ustvaril avtomobil? No, Xiaomi, ki je zaslovel s svojimi inovativnimi mobilnimi telefoni, zdaj prestopa prag avtomobilske industrije z modelom SU7, ki obeta, da bo konkuriral velikanom, kot sta Tesla in Porsche. Napovedi o tem, kako bodo tehnološka znanja prenesena v svet štirih koles, so visoka, saj je Xiaomi znan po svoji inovativnosti in kakovosti. Hkrati pa je znan po tem, da je znamka pravzaprav Kitajsko izvozno okno.
Xiaomi SU7 ni le nov obraz na avtomobilskem trgu; je sanjska vizija prihodnosti, utemeljena na zavezi podjetja, da v 15 do 20 letih postane eden od petih najboljših proizvajalcev avtomobilov na svetu. S pogumnimi načrti za vlaganje 10 milijard dolarjev v proizvodnjo električnih vozil v naslednjem desetletju, Xiaomi jasno kaže svojo zavezanost temu ambicioznemu cilju. Saeveda pri tej znamki vsega razvoja ne opravijo sami. Največkrat najdejo blagovno znamko na trgu in jo vzamejo pod okrilje lastne blagovne znamke.
Model SU7 združuje moč in eleganco. Single-motor RWD različica proizvaja približno 295 konjskih moči in tehta okoli 1.978 kg, medtem ko premium AWD dvo-motorna verzija proizvaja neverjetnih 663 konjskih moči in tehta približno 2.206 kg. To pomeni, da SU7 ni le eleganten, temveč tudi zmogljiv.
SU7 bo na voljo v različnih izvedbah, vključno z osnovno verzijo SU7, bolj naprednim SU7 Pro in vrhunskim SU7 Max, pa tudi posebno izdajo ‘Founders Edition’. Vsaka od teh različic bo ciljala na različne segmente trga, pri čemer bo Xiaomi verjetno poskušal izkoristiti svoje obstoječe tržne kanale in bazo strank.
Oblikovanje je miks vsega kar smo že videli
Xiaomi SU7 se ponaša z edinstveno mešanico oblikovalskih elementov, ki jih navdihujejo različni proizvajalci avtomobilov. Sprednji del avtomobila s svojo agresivno in moderno zasnovo spominja na britanski McLaren, kar daje avtomobilu športni značaj. Zadnji del z fluidnimi linijami in izrazitimi zadnjimi lučmi pa nakazuje na vplive znamke Kia, posebej modela Stinger, kar prinaša občutek elegance. Stranski pogled je tisti, ki najbolj prikliče podobo prestižnega Porsche Taycana, kar poudarja Xiaomijev namen konkurenčnosti v segmentu luksuznih električnih avtomobilov. Čeprav dizajn morda ni revolucionarno izviren in čeprav morda znamka NIO ponuja bolj unikatno oblikovalsko identiteto, je Xiaomi SU7 uspel ustvariti skladno podobo, ki uspešno združuje različne oblikovalske filozofije, ne da bi izpadel pretirano “kitajski” ali posnemalen.
Xiaomi s SU7 vstopa na trg električnih vozil s kombinacijo stila, moči in inovacij. Z močnimi naložbami in jasno vizijo lahko pričakujemo, da bo ta novinec v avtomobilski industriji postal pomemben igralec. Kljub temu, da so načrti za mednarodno prodajo še nejasni, je jasno, da Xiaomi ni le še en novinec na trgu; je tehnološki velikan, ki ima potencial, da resno pretrese svet avtomobilizma. SU7 ni le avtomobil; je simbol prehoda tehnološkega giganta v novo ero mobilnosti.
Kitajski tehnološki velikan Xiaomi, ki je postal znan po svojih inovativnih pametnih telefonih, se zdaj podaja v industrijo električnih vozil. S predstavitvijo razkrivajo vizijo s katero nameravajo v naslednjih 15 do 20 letih postati eden od vodilnih proizvajalcev avtomobilov na svetu. Izvršni direktor Xiaomija, Lei Jun, je avto opisal kot “sanjski avtomobil”, ki bo konkuriral znamkam, kot sta Tesla in Porsche. Lei je napovedal tudi 10 milijard dolarjev investicij v proizvodnjo električnih vozil v naslednjem desetletju. Proizvodnja SU7 bo potekala v tovarni državnega proizvajalca BAIC Group v Pekingu, s kapaciteto 200 tisoč vozil letno. Baterije za SU7 bosta dobavljali kitajski podjetji CATL in BYD, slednji je eden od vodilnih proizvajalcev električnih vozil na svetu.