fbpx

Xiaomi SU7: preseneča z vstopom na trg električnih vozil

Nobi igralec na področju e-mobilnosti

Xiaomi SU7
Foto: Xiaomi

Xiaomi, znan po svojih telefonih in drugih napravah, zdaj vstopa na trg električnih vozil z modelom SU7. Ta poteza razkriva Xiaomijevo ambicijo po širjenju portfelja in vplivu v hitro rastoči industriji električnih vozil.

Xiaomi, globalni tehnološki velikan in priznan proizvajalec pametnih telefonov ter različnih gospodinjskih gadgetov, je zdaj napovedal svoj prvi korak na trg električnih vozil (EV) s predstavitvijo modela SU7. Ta sedan bo na voljo v treh različicah: osnovni SU7, naprednejši SU7 Pro in vrhunski SU7 Max​​.

Zunanje dimenzije SU7 obsegajo 4,997 mm v dolžino, 1,963 mm v širino in 1,455 mm v višino, z medosno razdaljo 3,000 mm. Model bo na voljo z dvema možnostima koles, 19 in 20 palcev, ki so opremljena z gumami 245/45 R19 in 245/40 R20. Osnovni model SU7 tehta 1,980 kg, medtem ko Pro in Max variante tehtajo 2,205 kg​​.

Foto: Xiaomi
Kar zadeva pogonske možnosti, SU7 ponuja zadnji pogon z električnim motorjem, ki razvije 295 KM, ter različico s štirikolesnim pogonom z največjo kombinirano močjo 664 KM. Osnovni model ima najvišjo hitrost omejeno na 210 km/h, medtem ko lahko dražji modeli dosežejo do 265 km/h. Osnovni model uporablja litij-železov fosfatni (LFP) baterijski paket, ki ga dobavlja BYD, dražji modeli pa uporabljajo NMC paket proizvajalca CATL​​.

Ena od edinstvenih lastnosti SU7 je njegov lidarski sistem, nameščen za vetrobranskim steklom, kar kaže na napredne možnosti avtonomne vožnje. Avto vključuje tudi kamero na B stebričku, kar nakazuje na možnost odklepanja z obrazno prepoznavo. Dizajn SU7 je opisan kot mešanica elementov znamk McLaren, Porsche in Tesla​​.

Vozilo bo opremljeno z Xiaomijevim operacijskim sistemom HyperOS, ki je bil razvit za uporabo tako v pametnih telefonih kot v avtomobilih. Zanimivo je, da SU7 ne bo izdeloval Xiaomi, ampak kitajski državni avtomobilski proizvajalec Beijing Automotive Group Co., Ltd. (BAIC). Masovna proizvodnja SU7 naj bi se začela decembra 2023, z načrtovanimi dostavami, ki se začnejo februarja 2024​​.

Xiaomi je s svojo strategijo prodaje izdelkov, ki niso vedno razviti znotraj podjetja, ampak pogosto proizvedeni drugod in prodani pod blagovno znamko Xiaomi, ustvaril močno “izvozno kitajsko okno”. Zdi se, da bo podoben pristop uporabljen tudi pri SU7, s čimer bo izkoristil trenutni ugled blagovne znamke na trgu​​.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.