fbpx

Ženska omara: v marcu ne pozabi na …

Marec je mesec za posodobitev garderobe, zato smo za vas pripravili šoping vodič po izdelkih, na katere v marcu ne bi smeli pozabiti.

Na kaj torej v marcu ne bi smeli pozabiti? V marcu ne pozabite na …

… DOBRO PODLAGO.

e.l.f.
e.l.f.

Kremna podlaga za popolno prekrivanje in gladek videz kože.

… ŽENSTVENO OBLEKO.

Jaeden
Jaeden

Oprijeta obleka v priljubljenem karo vzorcu.

… HUDE DŽINSKE.

Find
Find

Široke džinske za modno trendsetterko.

… OMAMNO DIŠAVO.

Jimmy Choo
Jimmy Choo

Dišava Eau de Toilette s sadnim vonjem in svežimi cvetnimi notami. Spogledljiva in nepozabna.

… ZAPELJIVO ŠMINKO.

Beauty is Life
Beauty is Life

Podarite ustnicam intenzivno in dolgotrajno barvo.

… KLASIČNE PETKE.

Buffalo
Buffalo

S klasičnimi salonarji v nevtralni barvni nikoli ne boste zgrešili. In če jih še nimate, je marec pravi mesec za nakup.

… “STATEMENT” BLUZO.

Oilily
Oilily

Bluza s potiskom znane nizozemske hiše

… LJUBKO PELERINO.

Only
Only

Poskrbite, da boste imeli ob sebi tudi pelerino. Prihaja namreč muhasto vreme.

… MODEREN TRENČKOT.

Find
Find

Tudi letos ne bo šlo brez trenčkota, še posebej moderno je letos lakirano usnje. Morda pa združite dva trenda v enem?

… MIKRO TORBICO.

Versace
Versace

Čudovita torbica v pastelno modri barvi, ki je tudi ena izmed barv te pomladi.

… »MOŠKO« URO.

Victorinox
Victorinox

Ura iz kolekcije Maverick uspešno združuje eleganco in funkcionalnost. Z vami bo šla povsod: v pisarno, na pohod ali elegantno večerjo.

… VISEČE UHANE.

Franki Baker
Franki Baker

Srebrni viseči uhani z zelenimi kristali

… ODŠTEKANA SONČNA OČALA.

Ray-Ban
Ray-Ban

Sončna očala z modrimi lečami in okvirji iz acetata

Dodatne Informacije

Uredništvo ne odgovarja za navedene cene. Cene pri spletnih trgovcih so dinamične narave in se lahko spremenijo kadarkoli. Zapisane so bile v času redakcije.

 

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.