fbpx

Fitbit Charge 3: zapestnica, ki bo zadovoljila tudi najzahtevnejše športnike

Fitbit Charge 3

Fitbit je s svojima modeloma Versa in Iconic v zadnjem času resda več pozornosti posvetil pametnim uram, a to še ne pomeni, da je opustil proizvodnjo fitnes sledilcev. Linija Charge je namreč najbolj prodajana blagovna znamka ameriškega podjetja.

Fitbit je v svojih vrstah pozdravil zapestnico Charge 3, ki ponuja raznovrstne funkcije v kombinaciji z vodoodpornim dizajnom. Nova naprava hkrati podpira NFC, ki omogoča uporabo aplikacije Fitbit Pay.

Charge 3 se ponaša z izboljšanim senzorjem PurePulse, ki je zadolžen za preverjanje uporabnikovega srčnega utripa. Na voljo bo tudi senzor SpO2, ki izračuna raven kisika v krvi. Mnogi kritiki so razočarani nad tem, da Fitbit v športni pripomoček ni vključil sistema GPS.

Novega sledilca se bodo še posebej razveselili tisti ljudje, ki prosti čas radi preživljajo pod gladino vode. Charge 3 bo namreč deloval do globine 50 metrov. Pri tem vam bo priskrbel statistične podatke, ki si jih boste ogledali v aplikaciji Fitbit.

Izbirati bo mogoče med več kot 15 načini vadbe, vključno s kolesarjenjem, plavanjem, tekom, dvigovanjem uteži in jogo. Na vas je le, da nastavite cilje, ki jih želite doseči. Nato se lahko prepustite vadbi in spremljate napredek.

Charge 3 je obdan z aluminijastim ovitkom. Podatke prikazuje na OLED-zaslonu, prekritim z zaščitnim steklom Corning Gorilla Glass 3.

Uporabniku bodo na voljo aplikacije Alarms, Timer in Weather, medtem ko bo na koledar in aplikacijo Fitbit Leaderboard treba še počakati. Spremljanju vašega spanca je namenjena tehnologija Sleep Score Beta.

Nestrpni kupci lahko Charge 3 prednaročijo že danes. Za zapestnico, ki jo bo od oktobra naprej mogoče dobiti v črni ali modro-sivi barvi, je treba odšteti 150 ameriških dolarjev oziroma 129 evrov.

Galerija – Fitbit Charge 3

Dodatne Informacije

Več informacij:
fitbit.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.