fbpx

McDonald’s v letu 2016 z novo grafično podobo embalaže

McDonald’s bo prvič po letu 2013 spremenil grafično podobo embalaže v svojih restavracijah hitre prehrane po vsem svetu. Nove papirnate vrečke, lončki in embalaže hrane s čistimi, preprostimi in barvitimi grafikami bodo v McDonaldsove restavracije prihajale do konca leta 2016.

Mantra “manj je več” se je prijela tudi nove grafične podobe embalaže, ki so jo za McDonald’s oblikovali v ameriški agenciji Boxer. Nova podoba je preprosta in sledi novi viziji McDonaldsa, ki stremi k sodobnemu in se je zavzel za izboljšanje svojih storitev in hrane.

Modni dodatki narejeni iz recikliranih embalaž.
Modni dodatki narejeni iz recikliranih embalaž.

Na rjavih papirnatih vrečkah in škatlah za hrano, ki jo obiskovalci McDonaldsove restavracije vzamejo s seboj, ter belih lončkih s pijačo izstopajo McDonaldsov logotip in imena njegovih hamburgerjev v neonsko oranžni, živo rožnati, rdeči, nebeško modri in strupeno zeleni barvi v za McDonald’s značilni, a tokrat odebeljeni pisavi. Dinamični napisi se igrivo nadaljujejo čez robove embalaže. Ker so vodilni pri McDonaldsu prepričani, da njihove embalaže predstavljajo nekakšen reklamni pano, je nova podoba preprosta, očiščena, izstopajoča in barvita.

PREBERITE ŠE: McSki: McDonald’s s smučarsko različico McDriva

Cilj, ki si ga McDonald’s prizadeva doseči do konca leta 2020, je, da bi vso njegovo embalažo izdelali iz recikliranih materialov. Čeprav je pod do tja še dolga, je podjetje ob predstavitvi nove embalaže sodelovalo s študenti Univerze v Miamiju, ki so iz nove embalaže McDonaldsa ustvarili modne dodatke.

McDonald's bo osvežil svojo emalažo.
McDonald’s bo osvežil svojo emalažo.

Medtem ko je nova embalaža že v ameriških restavracijah hitre prehrane McDonald’s, pa jih bodo v ostale restavracije po svetu postopoma uvozili do konca leta 2016.

Deluje, kot da je šla nova grafična podoba McDonaldsove embalaže na dieto, ampak bo prepričala tudi ljudi, da se obetajo pozitivne spremembe tudi na področju hrane, ki jo ponujajo?

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.