Nova Audi A5 in S5 Cabriolet
Utrip mesta · mobilno

Novi Audi A5 in S5 stavita na športno eleganco. Kabrioleta ohranjata platneno ‘kapuco’. Novi Audi A5 Cabriolet si večino lastnosti deli s kupejevsko različico, seveda z izjemo platnene strehe. Čeprav slogovno ne odstopata veliko od predhodnikov, gre za omembe vredno nadgradnjo.

Tu sta novi Audi A5 in S5 Cabriolet. Platnena streha ostaja (novost je odpiranje z enim dotikom) – odpiranje traja 15, zapiranje pa 18 sekund, ‘modrček’ pa lahko odvrže pri hitrostih do 50 km/h – zato pa sta lažja (v povprečju za 40 kilogramov) in večja kot predhodnika.

Novi Audi A5 Cabriolet si je večino stvari, tako tehničnih kot oblikovnih, sposodil pri svežih kupejevskih predstavnikih, zaradi platnene strehe pa so mu namenili večje zračne blazine za glavo in posebne aluminijaste profile, ki se v primeru nesreče aktivirajo in s tem dodatno zaščitijo potnike. Je med najlažjimi in hkrati najbolj trdnimi predstavniki svoje vrste. Ima za 40 odstotkov povečano vzvojno trdnost, medtem ko motorji razvijajo 17 odstotkov več moči in porabijo 22 odstotkov manj goriva kot prej.

Audi A5 Cabriolet bodo sprva poganjali ali 2-litrski motor TFSI z 252 KM (185 kW) ali 2-litrski štirivaljni turbodizel s 190 konji (140 kW) ali 3-litrski turbodizel z 218 KM (160 kW), pozneje pa se jim bosta pridružila še turbodizelski šestvaljnik z 286 KM (štirikolesni pogon Quattro bo tu serijsko, v osnovi pa bo dvokolesno gnan) in bencinski štirivaljnik s 190 KM.

Novi Audi A5 Cabriolet bo pet centimetrov daljši od predhodnika (4,67 metra), medosna razdalja pa je podaljšana za 14 milimetrov. Prostornina prtljažnika po novem znaša 380 litrov, zadnja sedeža pa lahko poklopimo v razmerju 50 : 50. Kabina je praktično kopija kupejevske.

PREBERITE ŠE: Novi Audi A5 Coupé– podkovani zmagovalni konj

Novi Audi S5 Cabriolet je bil deležen 3-litrskega turbobencinskega šestvaljnika s 354 konji (21 KM več kot pri aktualnem modelu), ki mu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5,1 sekunde. Pogon bo serijsko štirikolesni, hitrost pa elektronsko omejena pri 250 km/h. Športno naravnanost poudarja večvodilno vpetje zadnje preme, ki je stopilo v čevlje trapezoidnih vodil. Na voljo bodo trije menjalniki za vsak motor, med pretvorniki navora pa bomo našli 6-stopenjski ročni, 8-stopenjski in 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Na voljo bosta leta 2017.

Galerija – novi Audi A5 in S5 Cabriolet:

Nova Audi A5 in S5 CabrioletOdpri galerijo

Driftanje po ulicah Novega mesta. Kot iz filma – noro driftanje Slovenca sredi Novega mesta Kompaktna rolka Elos Kompaktna rolka Elos – longboard dobiva hudo konkurenco Motocikel FGR Midau Midalu – češki motocikel, proti kateremu so ostali motorji navadni jagenjčki Čoln Tinnie 10 Tinnie 10 – nenavaden čolnič, ki ima tekmovalne ambicije · · ·