RUF SCR
Utrip mesta · mobilno

40 let je minilo, odkar je podjetje RUF iz Pfaffenhausna predstavilo model SCR. Najnovejši SCR se je vrnil v pomlajeni, a še vedno retro podobi. Lahko se pohvali s karoserijo iz karbonskih vlaken, iz njih pa je narejen tudi tako imenovana “monokok” šasija. Vse skupaj tehta manj kot aktualni Porsche 911 GT3 RS.

Na lanskoletnem avtomobilskem salonu v Ženevi so pri RUF-u predstavili model CTR, letos pa malce drugačen model SCR. Ta predstavlja mešanico retro videza in modernega pogona. Poganja ga namreč 4-litrski šestvaljnik s kar 510 konjskimi močmi in 470 Nm navora, ki bo na voljo le s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Pogon ima speljan na zadnji kolesni par in doseže hitrost 320 km/h. Pri RUF-u so model SCR označili za športni avtomobil za gospode, ki je na pogled tak kot Porscheji serije 911 iz 80. let prejšnjega stoletja.

Kot že omenjeno, je večina avtomobila narejena iz karbonskih vlaken, kar poveča togost in izboljša voznikovo varnost v primeru trka. RUF SCR tehta le 1.240 kilogramov, kar je za 190 kilogramov manj kot aktualni Porsche 911 GT3 RS in ima pri tem le 10 konjskih moči manj. Če model SCR primerjamo z lani predstavljenim modelom CTR, ima novinec bolj čist in manj agresiven dizajn. Na prvi pogled bi se zlahka zmotili in ga zamenjali za 25 let starega Porscheja. Originalni SCR iz leta 1978 je imel 217 konjskih moči in je bil napiljena različica tedaj aktualnega Porscheja 911. Tokrat gre za povsem drugačno zverino, ki je po številkah zelo blizu strupenemu Porscheju 911 GT3 RS. Izdelali bodo le 15 primerkov letno, za katere se bodo navdušenci zagotovo zagrebli.

Galerija: RUF SCR

RUF SCROdpri galerijo
Goodyear Oxygene Goodyear Oxygene: visokotehnološka pnevmatika, prekrita z mahom Aston Martin Lagonda Vision Concept Aston Martin Lagonda Vision Concept: takšni bodo Aston Martini v prihodnosti 5 Volvo XC40: evropski avto leta, ki je prestrašil konkurenco naslovna Sama za vse · ·