fbpx

Der neue Volkswagen Passat Alltrack – Offroad-Passat für abenteuerlustige Väter

Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen präsentiert in Genf den Offroad-inspirierten Passat alltrack, der die erwartete Geländegängigkeit, mehr Bodenfreiheit und den immer serienmäßigen 4motion-Antrieb erhält. Käufer haben die Wahl zwischen zwei Benzin-TSI- und drei Diesel-2.0-TDI-Motoren und einem DSG-Automatikgetriebe. Wir können den Volkswagen Passat Alltrack im September in den Ausstellungsräumen erwarten.

Kot smo pričakovali, je Volkswagen kmalu po lansiranju novega passata, objavil še fotografije terenske različice le tega, ki bo premiero doživela že ta teden, na salonu v Ženevi.

Osnovan je na karavanski ali wagon različici, ki je dobila za 27,5 mm večji “klirens” und Fahrwerksverstärkungen in motornega prostora iz nerjavečega jekla. Tudi preostala terenska zabela je kar konkretna in obsega plastične obrobe kolotekov, bočnih pragov in preostalih delov na prednjem in zadnjem odbijaču. Posebno piko na i, pa predstavljajo verchromtes Zubehör, ki so jih namenili plastičnim obrobam, ki poskrbijo za še nekoliko lepši in elegantnejši vtis, ki ga avto kot celota pusti opazovalcu.

Notranjost bo na moč podobna tisti pri "civilnih" različicah passata variant, z razliko maloštevilnih napisov različice in nekoliko bogatejšo opremo kot to velja za osnovne passate
Notranjost bo na moč podobna tisti pri “civilnih” različicah passata variant, z razliko maloštevilnih napisov različice in nekoliko bogatejšo opremo kot to velja za osnovne passate

Bolj pozorni bodo opazili še nekoliko drugačne strešne nosilce in linijo litih platišč, ki lahko pri alltracku merijo od velikosti 17- pa do 19 palcev. Ne glede na motorizacijo, ki bo presenetljivo široka bo zmogljiv 4motion-Antrieb vedno del serijske opreme, kupci pa bodo lahko izbirali med dvema bencinskima TSI motorjema velikosti 1,4-, oziroma 2,0 litrov in močjo 110, oziroma 162 kW ter tremi različicami 2,0-litrskega TDI agregata na strani dizlov, ki zmorejo 110, 140-, oziroma 176 kW. V odvisnosti od različic bosta na sredinski konzoli mesto našla šest stopenjski ročni menjalnik ali DSG-Automatikgetriebe mit Doppelkupplung.

WEITERLESEN: Novi Volkswagen passat – svež veter v poslovnih krogih 

Med serijsko opremo najbolj zmogljivih motorjev na obeh polih, bo tudi sistem XDS+, ki skrbi za še boljši oprijem koles v zavojih, s prenašanjem navora s kolesa z dovolj na kolo s premalo oprijema. Prav vse različice pa bodo poleg že tako serijskega sistema spremenljive vozne dinamike premogle  tudi “off road” funkcijo.

Terenska različica passata, naj bi po Ženevski premieri kmalu našla pot tudi v salone in sicer ga lahko tam pričakujete konec septembra.

Mehr Informationen

Mehr Informationen: 
volkswagen.si 

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.