På Paris-messen presenterer Audi den tredje versjonen av TT-modellen, som høres ut som en sportback, men det er en femdørs fastback-versjon av denne coupé-skjønnheten, som tilbyr passasjerene fire ekte seter og tilsvarende komfort. Under panseret ligger en teknologisk perle i form av en 2,0-liters TFSI som utvikler hele 294 kW eller 400 hk
Sicer je TT sportback v tem trenutku še študija, gre pa po nomenklaturi za petvratnega štirisedežnega fastbacka, ki bo premiero doživel v soboto, 4.10.2014 ob uradnem odprtju pariškega salona.
Oblikovno se seveda v veliki meri naslanja na pred kratkim predstavljeno tretjo generacijo audija TT, ki pa so mu za akomodacijo dodatnega para vrat dolžino povečali na raven podobno tisti pri modelu A3 sedan. Meter v dolžino tako pokaže 4,47 metra, medtem ko medosna razdalja znaša 2,63 metra. To pomeni, da je od svojega kupejevskega bratca daljši za 29 centimetrov, oba para kolesa pa sta za 12 centimetrov bolj narazen.
Še bolj podoben kot na zunaj sta si oba TT-ja znotraj, kjer potnike pričaka praktično identična sredinska konzola, vključno z 12,3 -palčnim digitalnim zaslonom na mestu, klasičnih voznikovih merilnikov, praktično edino razliko pa pomenita dva individualna sedeža v drugi vrsti, ki nudita potrebno količino prostora in udobja, čeprav so v predelu glav zaradi kupejevske zasnove še vedno omejitve.
2.0 TSI s kar 200 KM na liter prostornine
Postavljen je na enako MQB platformo kot TT in še številni drugi modeli koncerna VW, vlogo pogona pa so zaupali 2,0-litrskemu TFSI turbobencinskemu motorju, ki razvije astronomskih 294 kW ali 400 KM (pazi…kar 200 KM na liter prostornine) in 450 Nm navora. Moč na vsa štiri kolesa prenaša sedem stopenjska S-tronic prestavna avtomatika, kar zadošča, da športni petvratnik stotico na merilniku prekrije v 3,9 sekunder, povprečna poraba pa kljub temu znaša le 7,0-litra na 100 km, kar pomeni 162 g CO2 na km poti.
LES MER: Audi planlegger å utvide TT-familien
Čeprav model izgleda, kot da je že praktično nared za serijsko proizvodnjo, pa je njegova tržna prihodnost še vsaj malce negotova (ali za zdaj pri Audiju vsaj tako želijo da izgleda), saj naj zanj še ne bi bila prižgana zelena luč. Se bodo pa tudi glede tega pri Audiju prav zagotovo hitro zjasnili.