2017 representerer et offensivt år for Opel-merket. Hele 7 modeller skal fornyes eller helt nye. Vi er blant de første som presenterer for deg erobreren av sedanmarkedet og forretningshjerter, Opel Insignia Grand Sport.
Opel Insignia je svojo zgodbo začela pisati leta 2008. Ko smo jo tedaj prvič uzrli, smo bili vsi enotni in se strinjali, da je videti sila všečno. Z novinko ni tokrat nič drugače, je času primerna in modernejša, na pogled pa še bolj zanimiva in zapeljiva. Nova Insignia bo trg osvajala s širokim izborom inovacij, ki jih je mogoče najti predvsem v najvišjem razredu. Voznikom bo zlezla pod kožo zaradi agilnosti in vozne dinamike, mimoidoče pa navduševala s športno elegantnimi linijami kupeja. Oblikovalci so vsekakor poskrbeli, da bo vodilni avtomobil v paleti znamke Opel opazen že na prvi pogled.
Design Insignie je vsekakor vznemirljiv, a vendar pri novinki bolj izstopajo napredna tehnologija og asistenčni sistemi. Grand Sport je do zdaj edini avtomobil znamke Opel, som muliggjør projekcijski prikaz na vetrobranskem steklu. S tem se poveča varnost, saj vozniku ni treba umikati pogleda s cestišča. Asistenčni sistemi sodelujejo pri zaviranju v sili, pomagajo pri ohranjanju voznega pasu, opozarjajo na morebitni trk og prepoznavajo pešce. Za udobje nam je Opel ponovno ponudil ergonomske sedeže AGR, kjer ima voznik tudi en massasje og prezračevanje. Že dobro poznani sistem OnStar je dobil nadgradnjo in vam lahko zdaj s pomočjo asistenta rezervira hotelsko sobo ali poišče prazno in primerno parkirno mesto.
Vožnja z Insignio Grand Sport je zelo komfortabel og uglajena. Zahvala gre predvsem lažji zasnovi, ki omogoča odzivno pospeševanje z agilnim krmiljenjem. Avtomobil je zrasel v skoraj vseh dimenzijah, še najbolj v tistih, ki so bile do zdaj podvržene graji. Višino sedenja so znižali in s tem prispevali k bolj športnemu občutku za volanom. Potniki imajo zadaj god plass za noge, še dodatno pa se je povečal prostor za ramena in boke. Za dodatnih 130 litrov se je povečal prtljažni prostor, ki ga lahko pri karavanski izvedenki Insignie razširimo vse do 1665 litrov.
Insignia ima na razpolago najnovejše pogonske agregate. Bensin zmorejo od 140 til 260 konjskih moči, diesel men fra 110 til 170 hestekrefter. Občuten napredek je opažen pri bencinskem 1,5-litrskem turbo motorju, ki nadomešča starega 1,6-litrskega. Presenetljiv je podatek, da je manjši motor za kar 16 kilogramov lažji od predhodnika. Najzmogljivejši med agregati je zagotovo 2-litrski bencinski motor s kar 260 konjskimi močmi. Poleg ročnega šeststopenjskega menjalnika, si lahko omislite tudi osemstopenjski samodejni menjalnik, ki smo mu bili tokrat prvič priča pri znamki Opel.
Som i Astri je tudi pri Insignii velik poudarek na matričnih žarometih IntelliLux. Tehnologija teh pametnih luči samodejno preklaplja med dolgimi in zasenčenimi lučmi in nikoli ne zaslepi nasproti vozečih voznikov. Pri Astri je 35-odstotni delež avtomobilov s pametnimi žarometi, pri Insignii pa bo ta odstotek verjetno še høyere.
Na začetku se bosta predstavili 2 karoserijski različici Insignie, in sicer kupejevska Grand Sport in campingvogn Sports Tourer. Septembra bo na avtosalonu v Frankfurt predstavljena še različica Countrey Tourer. Vse Insignie bodo imele 4 različne opreme: Insignia, Utgave, Dynamic og Innovasjon. Za vstopno Insignio z 1,5-litrskim agregatom, 140 konjskimi močmi in opremo Insignia bo treba odšteti 22.100 evrov. Najboljša izvedba z 2-litrskim dizelskim motorjem, 210 konjskimi močmi in opremo Innovation pa je treba odšteti 34.850 evrov.
PREBERITE TUDI: 10 NASVETOV, KAKO NAJBOLJE PRODATI SVOJ RABLJENI AVTOMOBIL
Galerija slik: Najlepša Insignia do zdaj
Mer informasjon:
opel.si