4 najboljše vaje za raven trebuh: oblikovanje trebušnih mišic v samo 30 sekundah

Foto: Jonathan Borba / Pexels
Zadnjič posodobljeno: :

Bliža se poletje in čas je, da svoje telo pripravite na kopalke. Če želite do poletja izklesati svoje trebušne mišice, je čas, da pričnete z vadbo.

Najbolje je, da si zastavite cilj in dnevno izvajajte vaje za trebušne mišice. Če vam čas ne dopušča, da bi obiskovali vadbene programe, si po sprehodu ali teku vzemite čas za vaje za trebušne mišice, ki jih lahko izvajate kjerkoli. Vaje vam bodo pomagale izboljšati držo in utrditi telo. Pozabite na našteto ponovitev, rešitev se skriva predvsem v učinkoviti in pravilni izvedbi.

Vaje za trebušne mišice:

Vaja 1: Izmenjava kolena in komolca z dvigom noge

Začnite v položaju deske na rokah. Dvignite nogo in potegnite koleno proti nasprotnemu komolcu. Ko potisnete koleno nazaj, poravnajte nogo proti stropu. To vajo izvajajte 30 sekund, nato nogo zamenjajte.

Vaja 2: Plank z izmeničnim premikanjem komolcev

V klasični poziciji za plank komolce izmenično premikate rahlo nazaj in se vrnete v osnovno pozicijo. Vajo izvajajte 30 sekund.

Vaja 3: Plank z izmenično rotacijo bokov

Postavite se v osnovni položaj planka, deske. V pasu se zavrtite in boke izmenično spuščajte na tla levo in desno. Vajo izvajajte 30 sekund.

Vaja 4: Stranski plank z vrtenjem zgornjega dela telesa

Postavite se v položaj stranskega planka. Eno roko postavite za glavo, z drugo pa se dotaknite tal. Vajo izvajajte 30 sekund nato stran zamenjajte.

Za dosego zastavljenega cilja se boste morali potruditi. Ni vse samo v vajah, ki jih delate, in v tem, koliko pogosto trenirate. Na izklesane trebušne mišice vpliva tudi hrana. Če si želite vidnih in lepih trebušnih mišic, mora vaš jedilnik vsebovati predvsem veliko beljakovinske hrane in čim manj škodljivih maščob. Jedilnik naj vsebuje hrano, ki ima v sebi veliko moč beljakovin – pusto meso, stročnice, losos, jajca, ter hrano za črpanje vlaknin in energij – veliko zelenjave. Pri prehrani za definicijo mišic je poleg tega še zelo pomembno, da jeste večkrat na dan in manjše obroke. Popijte pa tudi veliko tekočine, seveda vodo, izogibajte se sladkim pijačam in alkoholu.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!