Stellantis je danes napovedal ambiciozen načrt, imenovan Dare Forward 2030, ki, kot že ime pove, do konca desetletja predvideva obsežno elektrifikacijo v svoji ponudbi. Vključuje tudi izpolnjevanje vseh vrst finančnih ciljev in obljubo izjemnega zadovoljstva strank, toda električna in ogljična nevtralnost sta nedvomno bistvo te pobude. Stellantis ima pod okriljem blagovne znamke Jeep, Fiat, Alfa Romeo, Opel, Peugeot, Citroen, DS, Dodge, Ram...
Glede ambicioznega načrta Stellantis pravi, da bo do leta 2030 100 odstotkov prodaje vozil v Evropi izključno na baterije. V Združenih državah pa je cilj bolj zadržan. Tam nameravajo v letu 2030 prodati 50 odstotkov novih vozil, ki bodo izključno električni. Da bi prišli tja, ima Stellantis načrte za več kot 75 baterijskih električnih vozil (BEV) s svetovno letno prodajo BEV v višini pet milijonov enot pred iztekom tega desetletja. Če se pomaknemo še dlje v prihodnost, si podjetje zada cilj, da bo do leta 2038 podjetje, ki bo ogljično nevrtalno. Do leta 2030 pa bo ogljičnost prepolovilo glede na celotno prodajno gamo skupine.
“Dare Forward 2030 nas navdihuje, da postanemo veliko več, kot smo kdajkoli bili,” je dejal Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa. “Razširjamo našo vizijo, podiramo meje in sprejemamo novo miselnost, ki želi preoblikovati vse vidike mobilnosti za izboljšanje naših družin, skupnosti in družb, v katerih delujemo.”
Objava je vključevala nekaj napovedi novih modelov. Predvsem z dvema znamkama, ki sta razvpiti po tem, da niso zelo prijazni do ogljika. Prvi popolnoma električni Jeep (na naslovnici tega zapisa), ki je precej podoben trenutnemu modelu Compass. Kot tak bo to majhen križanec, ki naj bi začel z proizvodnjo že konec leta 2022, z datumom prodaje v letu 2023. Teaser slike prihajajočega električnega tovornjaka Ram 1500 niso bile tako podrobne, saj ponujajo splošen vtis o zunanjem oblikovanju. Ta naj bi v prodajo naj bi prišel leta 2024.