fbpx
Foto: Instagram @fashion_week25

5 brezčasnih modnih nasvetov Coco Chanel

Coco Chanel, utelešenje brezčasnega klasičnega sloga in dobrega okusa, nam je zapustila modo, ki jo lahko uporabimo v katerem koli stoletju. Monokromi, biseri in jakne iz tvida, ki so del legendarne mode Coco Chanel, so poskrbeli, da se njenih modnih nasvetov skoraj stoletje kasneje še vedno držimo.

Moda je arhitektura – gre za proporce

Dobra obleka za Coco pomeni, da poudari na ženskem telesu tisto, kar je potrebno, da se ženska v njem dobro počuti. Za kar je uporabljala igro tekstur. Prizadevala si je doseči popolno ravnovesje videza s kombinacijo različnih tekstur in oblik, ki na najboljši možen način poudarijo ženstveno silhueto. Bila je prva, ki je začela proizvajati kose oblačil, ki združujejo tanjše in čvrstejše tkanine. Karl Lagerfeld je sledil tej poti, Virginia Viard pa še vedno kombinira veliko jakno iz tvida in ozke hlače.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Preprostost je bistvo prave elegance

V svetu Coco Chanel so le štiri barve – črna, zlata, rdeča in bež, okoli katerih se vse vrti. Vedno je želela izzvati kontraste na način, ki pušča prostor za vsako od teh barv, da izstopa. Zato v svojih kolekcijah kombinira belo s črno, zlato s srebrno in nežne odtenke s svetlejšimi. Prav ti kontrasti vodijo do harmoničnih in prefinjenih barvnih kombinacij, h katerim bi morali stremeti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Tisti, ki imajo okus, nosijo nakit. Tisti, ki ga nimajo, so zadovoljni z zlatom

Coco Chanel je zapisala, da nikoli ne smemo podcenjevati moči nakita. Modna kombinacija se gradi postopoma – začnemo z obleko, ji dodamo pas, torbo, kapo in nakit. Nakit je glavni junak te zgodbe, Coco pa je vedno glavno vlogo dajala biserom. Od nekdaj je smatrala, da je torba umetniško delo, ki združuje praktičnost in lepoto ter je vedno na verigi. Na koncu so še kape ali svileni trakovi, ki dopolnjujejo videz. Vedno pa je govorila, da ko si nadenemo vse dodatke, si zadnjega vedno odstranimo – po principu: manj je več.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Občutek svobode je vedno moderen

Coco je trdno verjela, da so pete nujne, pa tudi, da morajo biti udobne. Nizko in nujno – tako jih je opisala. Ustvarila je idealne čevlje s kvadratno nizko peto in tako združila praktičnost in eleganco. Namesto da bi se počutili ujete v neprijetnih čevljih, nam je omogočila, da se počutimo svobodne, stilizirane in zaželene.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Ženska brez parfuma je ženska brez prihodnosti

Letos je parfum, ki ga je ustvarila v želji, da bi bil nekaj posebnega, doživel svoj stoti rojstni dan. Chanel številka 5 je morda najbolj znan parfum na svetu, ki je bil poleg zaščitnega znaka Coco in njene blagovne znamke tudi prva izbira Marilyn Monroe, Nicole Kidman, Marion Cotillard in mnogih drugih svetovnih ikon. Parfum je zadnja košček v sestavljanki našega videza, je nevidni podpis ženske, ki ji pomaga, da postane neizbrisna.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Brezčasni Coco Chanel parfumi

Chanel Coco Mademoiselle Eau de Parfum für Damen, 100...
Chanel Coco Mademoiselle Eau de Parfum für Damen, 100...
Coco Mademoiselle EDP Vapo 100 ml; Coco Mademoiselle EDP Vapo 100 ml; Chanel Coco Mademoiselle Eau...
165,90 EUR
Chanel Chance Eau Tendre Eau de Parfum 50 ml
Chanel Chance Eau Tendre Eau de Parfum 50 ml
Marke Beauty-Produkte Chanel
131,29 EUR

Zadnja posodobitev 2024-03-28 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Nakup izdelkov brez DDV-ja na Amazon

Slovenske pravne osebe – zavezanci za DDV – lahko na Amazon.de kupujejo brez DDV-ja – davka na dodano vrednost, v kolikor se vaše podjetje na Amazon.de registrira kot poslovni uporabnik. Registracija je hitra in enostavna, z njo pa pridobite posebne poslovne popuste!

PRIJAVA PODJETJA IN NAKUP BREZ DDV

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.