fbpx

Ali goji do tebe iskrena čustva ali se samo zabava? Njegova najljubša poza razkriva, kaj resnično čuti do tebe!

Preberite ga skozi govorico njegovega telesa in obnašanja.

Glede na stvari, v katerih uživa, lahko sklepate marsikaj. Strokovnjakinja za telesno govorico Jan Hargrave razkriva, kakšne občutke ima moški do ženske, glede na njegovo najljubšo pozo pri spolnem odnosu.

Položaj žlice je položaj, v katerem oba ležite na boku, moški je za vami. Ta način razkriva moškega, ki nenehno išče potrditev ženskih čustev. Ta položaj mu omogoča posebno intimnost, kar kaže na to, da je vaš moški občutljiv tip.

Če je moški za žensko na vseh štirih, rad dominira. Je alfa samec in se noče preveč čustveno odpirati. Ker v tem položaju ni očesnega stika, se počuti varno. Lahko ima težave s samozavestjo.

Če je ženska zgoraj, je moškemu pomembno tudi njeno zadovoljstvo. Če moški vztraja pri tem položaju, se ne želi preveč truditi, ampak vam prepušča igro. Pomanjkanje ambicij in motivacije se ne nanaša samo na seks, ampak tudi na druge dele življenja. Takšen moški je navajen, da mu drugi strežejo. Če ne vztraja le pri tem položaju, ampak je to le eden izmed mnogih, je to le igriva domišljija.

Pol objem je znak, da je v zvezi zadovoljen. Položaj, v katerem ženska leži na trebuhu, moški pa jo med spolnim odnosom objame v t.i. polovični objem, je znak, da mu je prijetno in da je v zvezi zadovoljen.

Če se po spolnem odnosu odmakne od vas, se boji obveznosti. Če se moški po seksu takoj odmakne od vas, to pomeni, da si ne želi obveznosti. Ta položaj ustvarja varno distanco, duševno in čustveno.

Ležanje na boku po spolnem odnosu razkriva posesivno osebo. Če po seksu leži poleg vas v položaju z žlico, torej na boku, je moški popolnoma nor na vas, a tudi nekoliko posesiven. V tem položaju vas zakriva, kar kaže na prevlado. Če pa se želi razvajati, ležita tako, da ste vi za njim.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.