fbpx

Atrakcija, posvečena Harryju Potterju, ki jo želimo obiskati vsaj enkrat v življenju

Foto: Warner.Bros

Za ljubitelje Harryja Potterja imamo letos že drugo dobro novico. Po prvi novici, da HBO pripravlja serijo o najbolj priljubljenem čarovniku na svetu, se za oboževalce odpira tudi nova atrackija, ki bo posvečena "fantu, ki je preživel", njegovi druščini in njihovim pustolovščinam.

Franšiza Harry Potter se je izkazala za eno najdonosnejših na svetu. Poleg knjig, filmov in “spin off” vsebin, so vse fizične lokacije, ki so odprte na to temo, zelo uspešne. Ena od njih se nahaja v Londonu, v studiu Warner Bros., v katerem so nastajali filmi, pozneje pa so ga preoblikovali v atrakcijo za vse oboževalce, ki si želijo pobližje spoznati svet čarovništva.

Ko obiščete studio, si lahko ogledate scenografijo, ugotovite, kako so nastali kostumi in maske, poskusite hrano in pijačo v tematskih restavracijah (na primer znameniti Maslenušek ali Butterbeer), si ogledate makete in nakupujete v specializirani trgovini s predmeti iz Harryja Potterja.

Vrača se Harry Potter, tokrat v obliki serije: čarovnijo bo na male ekrane poskusil vrniti HBO

Warner Bros. Studio v Tokiu

Ta velika razstava bo kmalu prišla tudi na drug konec sveta, v Tokio, kjer je odprtje iste lokacije predvideno za leto 2023. Vse, kar je mogoče videti v Londonu, bo na voljo tudi v Tokiu – na mestu zapuščenega zabaviščnega parka, kjer trenutno zeva praznina.

Medtem ko bo nova atrakcija v Tokiu torej podobna obstoječi v Londonu, bo pravim oboževalcem všeč ena ključna razlika. Japonska različica ne bo posvečena samo originalnim filmom o Harryju Potterju, temveč tudi Magičnim živalim. Zato bodite pozorni na morebitne rekvizite, kot je na primer kovček čudes Newta Scamanderja.

Ne dvomimo, da bo ta lokacija enako, če ne še bolj uspešna, na naš seznam želja pa uvrščamo obisk studia Warner Bros. vsaj enkrat v življenju!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.