Bi morali prej opraviti trening z utežmi ali kardio vadbo?
Utrip mesta · zdravje & lepota

Ozaveščanje o pomenu telesne vadbe, ki naj bi imela pozitivne vplive na psihofizično zdravje ljudi, je vsako leto večje. A če vadba ni postala sestavni del vašega življenja, verjetno niti ne veste, kako začeti in kateri trening izbrati. Osebni trenerji svetujejo, da ste pozorni na to, kaj želite doseči.

Hiter življenjski tempo številnim ljudem odvzame energijo za vadbo, zato čisto nič ne naredijo za svoje zdravje. Trenerji pogosto pravijo, da ljudje iščejo izgovore, ker naj bi bila tudi 20-minutna vadba zadostna, vsak pa si lahko ‘odvzame’ toliko časa na dan. Kakšen trening boste izbrali, pa je odvisno od tega, kaj želite doseči. Kardio trening, vadba z utežmi ali oboje?

Nekateri trenerji svetujejo, da ne mešate obojega, kar pomeni, da je najbolje, da se določene dni v tednu posvetite treningu z utežmi, druge dni pa kardio vadbi. Obstaja pa tudi tista struja, ki zagovarja idejo, da lahko v svojo vadbo vključite oboje naenkrat. Prvo pa bi se morali posvetiti dvigovanju uteži, nato lahko opravite še kardio trening.

Zakaj morate prvo opraviti trening z utežmi?

Osebni trener Jim White priporoča, da najprej opravite trening z utežmi, če želite doseči rast mišic, in sicer boste le tako lahko izkoristili maksimalno zalogo mišičnega glikogena, ki je shranjena energija. Pogosto se lahko zgodi, da se med kardio treningom utrudite, porabite veliko energije in ne morete opraviti napornejšega treninga z utežmi.

Na začetku treninga imate omejeno količino energije, ki jo želite porabiti karseda dobro. Vadba z utežmi naj bi zahtevala veliko več energije. Če še niste utrujeni, boste tudi bolj pravilno izvajali vaje, kar je pomembno pri doseganju rezultatov in preprečevanju poškodb.

Pomembno je, da se pred začetkom treninga tudi ogrejete!

Vrstni red je odvisen od vaših ciljev.

Staro prepričanje pravi, da boste z utežmi povečali svojo moč, a je v resnici vse odvisno od vaših ciljev, pravi osebni trener Cary Williams. Če želite oblikovati mišice in pridobiti mišično maso, bi bilo bolj primerno, da prvo opravite trening z utežmi. Tisti, ki želijo izboljšati svojo kondicijo in delovanje srca, pa bodo začeli s kardio treningom na tekalni stezi. Energija se pač izgublja med obema treningoma.

5 trikov, kako ogreti mrzle noge in roke 5 trikov, kako ogreti mrzle noge in roke Ženska lepota 2019: 8 vročih barv lakov za pomlad Ženska lepota 2019: 8 vročih lakov za pomlad Ta nenavadna sestavina naj bi izboljšala tvoj spanec. Ta nenavadna stvar naj bi izboljšala tvoj spanec legally-blonde-breakup-scene-1544125961 Kako zmanjšati željo po sladkorju? ·