fbpx

Kam ta vikend? #1

Če smo mislili, da bomo prvi vikend v letu počivali, smo se hudo zmotili. Drži, da bo bolj sproščeno in umirjeno, kot je bilo v prejšnjem mesecu, toda zdaj je čas, da začnemo izpolnjevati obljube in preverimo, kam ta vikend, da bomo zaužili nekaj sonca, aktivnosti in prvih nepozabnih dogodivščin v letošnjem letu.

Petek

Medtem ko smo si žive jaslice v Mojstrani in v Postojnski jami ogledali že med decembrskimi konci tedna, se lahko tokrat povzpnemo na Ljubljanski grad, kjer bo ta nepozabna starodavna zgodba zaživela vsak dan med 2. in 6. januarjem ob 17., 18. in 19. uri. Če bomo ostali v prestolnici, se lahko v Gali Hali na Metelkovi posončimo na Zelenem Soncu 89: Eastern Madness, kjer nas bo poleg domače družbe za gramofoni zabaval tudi Papa Zura s Poljske. Tisti, ki pa bi raje doživeli nekaj izjemnega, se lahko na smučišču Vogel pridružimo pohodu ob polni luni, ki se ob 20:15 začne na spodnji postaji nihalke Vogel v Ukancu.

Sobota

Vila Podvin v Radovljici tokrat odpira vrata na Podvinsko tržnico, na kateri bomo od 10. Ure dalje lahko degustirali in nakupovali izdelke slovenskih kulinarikov. Po brskanju za dobrotami smo dve uri pozneje vabljeni na imenitno kosilo iz sestavin s tržnice.
Da bo leto 2015 zares rockersko, bodo poskrbeli v Kulturni dvorani Sovodenj, kjer bomo Rock n Nov Lit 10 praznovali z AC/DC cover bandom, Iron Median in Banditi, v festivalni dvorani Lent v štajerski prestolnici pa se lahko zavrtimo na novoletnem plesu z zasedbo Black And White.

Nedelja

Nedelja bo popolna za tek na smučeh. Zapeljimo se na Pokljuko ali v Kranjsko goro in že navsezgodaj zjutraj razmigajmo ude. Popoldan bo namreč rezerviran za gledališče. V SNG Opera in balet Ljubljana bodo ob 16. uri uprizorili izjemen balet Hrestač – božična zgodba, uro pozneje pa smo z otroki vabljeni na Ljubljanski grad, kjer si lahko ogledamo predstavo Žabji kralj, zgodbo o princeski in žabcu.
Zvečer pa kam drugam kot v kino! Na silvestrovo sta premiero doživeli filmski poslastici – epska drama Neuklonljiv in biografski film G. Turner. Kino je konec tedna zagotovo najbolj primeren filmski začetek leta.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.