Novi Peugeot 208
Utrip mesta · mobilno

Novi Peugeot 208 napoveduje ogromno novitet v svojem razredu in močno zazrtost v prihodnost. Že od začetka bo na razpolago tudi v električni različici e-208 z avtonomijo okoli 280 realnih kilometrov ter seveda kopico asistenčnih sistemov, s katerimi bo avtomobil vozil polavtonomno.

Novi Peugeot 208 je vselej veljal za enega tistih predstavnikov svoje urbane vrste, ki je bil zadosti drzen, da je osvajal srca mladenk. V tokratni generaciji pa je še nekoliko bolj drzen in želi napovedovati trende za prihodnost za kar celotni segment B. Tako novi Peugeot 208 ni le še ena od novitet, temveč kar narekovalec tempa v svojem segmentu.

Znamka PEUGEOT, ki se opira na svojo 208-letno zgodovino, z Peugeot 208 danes brezskrbno in konkretno vstopa v dobo energetskega prehoda ter nam ponuja vznemirljivo in prepričljivo vizijo prihodnosti: #UNBORINGTHEFUTURE. Po domače povedano: prav novi model Peugeot 208 dela najbolj smele in pogumne korake v časih, ko se mobilnost zares spreminja z veliko hitrostjo. Tudi s tem, da bo praktično prvi proizvajalec, ki bo od vsega začetka proizvodnje ponujal tudi 100 % električni pogon v svoji motorni paleti.

Oblika novega avtombila Peugeot 208 združuje elemente že videnega pri modelih 3008 in 508, a pelje zgodbo še nekoliko bolj futuristično in po okusu mladih. Predvsem v prednjem delu boste takoj prepoznali nedavno predstavljen model 508, kjer se bohoti svetlobni lok. A moramo priznati, da nam je izjemno všeč predvsem zadnjica malčka, ki deluje kompaktno in preprosto zadosti drugače, da tega avtomobila nikakor ne boste zamenjevali s čimer koli drugim na cesti.

Novi Peugeot 208 pa bo drzen tudi pri izbiri barv, saj so prav zanj na razpolago posebna barvna paleta, od kovinsko rumene (Faro), do trislojne modre (Vertigo), ali posebne rdeče (Elexir).

Zgodba v notranjosti sledi zunanjosti oziroma je kvečjemu nadgrajuje. Malček imam namreč izjemno futurističen Peugeot i-Cockpit, o domače povedano, armaturno ploščo, ki se dviguje v treh nivojih. Posebnost je prav prikazovalnik podatkov o vožnji, ki je lahko hologramska projekcija podatkov, ki so pomembnejši, s čimer naj bi se odzivnost voznika skrajšala za do pol sekunde v kritičnih položajih. Izjemna pozornost pa sledi tudi pri materialih, ki so pozorno izbrani in na otip prijetni ter kakovostni. Z višjimi nivoji opreme pa je na voljo armaturna plošča s penasto podlogo in karbonskimi dodatki.

Novi Peugeot 208 bo na voljo s petimi nivoji opreme: Access, Active, Allure, GT Line in GT, pri čemer bo izvedenka GT v osnovni različici in brez doplačila že ponujala sladkorčke. To so na primer žarometi Full LED, okrasne obrobe blatniških košev in brisalnih profilov stekel v lakirani črni barvi, 17-palčna aluminijasta platišča z diamantno obdelavo z okrasnimi vstavki, potniški prostor s natančnimi podrobnostmi kot so, obloga strehe v črni barvi, okrasni šivi v barvi Adamite, izbor osmih barv za ambientalno osvetlitev, dinamični sedeži in sklop pedalov v aluminiju.

V ospredju so varnost in asistenčni sistemi,  saj Novi Peugeot 208 ponuja prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go pri samodejnem menjalniku, pomoč pri zadržanju na voznem pasu, Full Park Assist – popolnoma avtonomno parkiranje v vseh položajih, samodejno zaviranje v sili zadnje generacije, aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost ter aktivni sistem za nadzor mrtvega kota.

Peugeot bo uradno predstavljen v naslednjih dneh v okviru avtosalona v Ženevi. Pri slovenskih trgovcih pa ga pričakujemo v prvih jesenskih dneh.

GALERIJA SLIK: NOVI PEUGEOT 208

Novi Peugeot 208Odpri galerijo

2018 Peugeot 308 TCR 2018 Peugeot 308 TCR: strupen videz in kar 350 konjskih moči Audi Q7 10 najbolj zanimiv SUV-jev ta hip 13054_volvos602018_1529650352 Avtomobilske novosti v letu 2018, ki so nas najbolj navdušile Rimac-C_Two-27-1200x769 Avtosalon Ženeva 2018: jekleni konjički, predstavljeni na avtosalonu v Švici · ·