Slovenke z najlepšo: najboljše vaje za "insta" zadnjico
V zraku · buzz buzz · Utrip mesta · zdravje & lepota

Na Instagramu je vse v znamenju čvrste zadnjice. In ni čudno, saj je to družbeno omrežje v veliki meri vplivalo na vrnitev dobrih starih mišic in oblin v modo. Katere Slovenke imajo najlepšo in s katerimi vajami so dosegle “insta” zadnjico?

Skrolanje po Instagramu je kot test vaše samozavesti – odvisno od tega, koga spremljate, boste med objavami zagledali postavna dekleta, ki so obdarjena, kot da jih je “Bog ustvaril zase”. Ozek pas, peščena ura, čvrste noge in GROMOZANSKA zadnjica kot iz kataloga so atributi, ki jih srce pač težko prenese, ne glede na vaš spol.

Družbene ideje o popolnem telesu so lahko utrujajoče, posebej za mlada dekleta, katerih osebnost še ni oblikovana do te mere, da bi razumela, da so omrežja mediji, na katerem vsak uporabnik pokaže svojo najlepšo plat. Vsem je na voljo fotografija popolno oblikovane zadnjice, a le redki vedo, kaj se skriva za objektivom. Instagram zadnjica je lahko iluzija, ki nastane zaradi popolnih kotov, osvetlitveoblačil.

Ni vse zlato, kar se sveti – preden se začnete kritizirati in jamrati vsem navprek zaradi svojega videza, ki ni takšen kot videz domnevno popolnih ljudi na spletu, se vprašajte, ali lahko določenim uporabnikm spleta, ki se imajo za vplivneže, zares zaupate. So oni lahko vaš vzor?

V morju lažnih profilov na družbenih omrežjih je na srečo še zmeraj mogoče najti dekleta, ki so RESNIČNO predana zdravemu načinu življenja, ki vključuje zdravo prehranjevanje, redno telovadbo, pozitiven odnos do lastnega telesa, izobraževanja na področju fitnessa … In ta znanja delijo s svojimi spremljevalci, ker jih skušajo spodbuditi, da postanejo najboljša različica sebe.

Te Slovenke z najlepšo dokazujejo, da vsi ljudje imajo kdaj slab dan, ko niso razpoloženi za telovadbo, jedo “slabo hrano”, poležavajo …, a se znajo pobrati, spraviti v telovadnico in opraviti najboljše treninge v življenju. To so prave mišice! In to so vaje za “insta” zadnjico, ki jo lahko zgradiš tudi ti!

ŠPELA KOZAN

View this post on Instagram

#PeachBootyPlanChallenge 🍑 Po včerajšnjem zaključku treninga nog sem naredila še finisher z @peachbootyplan elastiko. Sem morala video razdeliti na dva dela, da se vidi da sem res zdržala do konca 😂🔥 Punce! Vse tiste, ki imate že tole ubijalsko elastiko je nujno, da narediš tale IZZIV! Ko ga izvedeš označi ➡️ #PeachBootyPlanChallenge in objavi feedback na svoj profil ali story🔥 Tiste, ki ste se udeležile Shake & Shape eventa, že veste kako gre😅🙈 Kaj moraš storiti? Odštevaš od 15. številke navzdol in narediš: – 15 dvigov – 15 odmikov – 14 dvigov – 14 odmikov – 13 dvigov – 13 odmikov . . Dokler ne prideš na 0😅🙈 Paziš na tehniko!!! ❗️Stopala in kolena ves čas v širini bokov, da ne pride do notranje rotacije v kolenih! Želim vam veliko dobre volje😅 in potrpljenja 💪♥️ – – Tiste, ki te elastike še nimate jo pa še vedno lahko naročite na @peachbootyplan profilu 🌸 AKCIJA❗️ – – #PeachBootyPlanChallenge #peachbootyplan #bandexercises #bootyworkout #bootyburn #bootygainz #trainhardorgohome

A post shared by Špela | CORE & BOOTY Trainer (@spelakozan) on

TINA APOSTOLOVA

View this post on Instagram

@bodifit 🏋🏽‍♀️

A post shared by TINA APOSTOLOVA (@tinaapostolova) on

LENA ZGONEC

View this post on Instagram

Best exercise for booty❕🍑

A post shared by Lena Zgonec (@_____lena.zgonec_____) on

PATRICIA PANGERŠIČ

View this post on Instagram

Shrani in preizkusi!😻💪🏽 💪🏽 Sumo deadlift: 4 x 12 ponovitev • Superserija Počep + poskok: 4 x 12 ponovitev 💪🏽 Dvig zadnjice: prve tri serije 12 ponovitev, četrta 10, peta serija 8 ponovitev (iz serije v serijo višaš obremenitev) 💪🏽 Kettlebell swing: 4 x 12 ponovitev • Superserija Dotiki tal: 4 x 12 ponovitev z vsako nogo 💪🏽 Poteg vrvi med nogama: 3 x 12 ponovitev 🤓 Superserija pomeni, da vaji izvedeš zaporedoma, brez pocitka. Npr. najprej izvedeš 12 ponovitev sumo deadlifta, takoj za tem pa 12 x počep in poskok. Sledi kratka pavza in to ponoviš še 3 x 🤓 _______ Označi prijateljico/prijatelja/sestro … ki za uresničitev svojih novoletnih zaobljub potrebuje eno ‘brco’ v 🍑 in skupaj opravita trening!☺️💪🏽 #polleosport #polleosportathlete

A post shared by Patricia Pangersic ✨ (@patricia_pangersic) on

TAMARA SIMOVIĆ

View this post on Instagram

First workout back and ya’ll know it had to be legs and booty🍑😜Here’s all you’ll need for your next peachy peach workout, so don’t forget to save🙌🏻! Give this a try; 🔸Cable kickbacks – 15 reps per leg x5 🔸Cable side kicks – 15 reps per leg x5 🔸Cable single leg deadlifts – 15 reps x5 🔸Swiss ball hamstring curls ➡️ superset with swiss ball hip thrusts – 15 reps each x4 🔸Hyperextensions (if you don’t have the machine modify with a bench) – 10 reps x5 🔸Cable straight leg deadlifts with a resistance band- 15 x5 🔸Finish off with pulsing cable squats – 20 x3 – Girl I promise your leggos and peach will be buuurning. Not even kidding🤷🏻‍♀️🔥! – #bootyworkout #glutesonfire #gluteworkout #bootygains🍑 #gymsharkwomen #gymshark @gymglutes @gymsimplicity

A post shared by Tamara (@tamarasimovic) on

VALERIJA SLAPNIK

EVA KOTNIK

Vztrajno se trpičniš: 5 napačnih dejanj, ki ti kradejo srečo Vztrajno se trpičniš: 5 napačnih dejanj, ki ti kradejo srečo Česa na družbenih omrežjih niti v sanjah ne smeš deliti? Česa na družbenih omrežjih niti v sanjah ne smeš deliti? 3cd0dcb05153d19b920b23dd4d2ad714-980x513 Najlepši citati iz Medvedka Puja za vse trenutke v življenju "Očka" je nov trend med mlajšimi ženskami, pravi stran za odrasle “Očka” je nov trend med mlajšimi ženskami, pravi stran za odrasle