fbpx

Jobfærdigheder værdsat af toparbejdsgivere

Ifølge data fra World Economic Forum (World Economic Forum) vil så meget som femogtredive procent af de færdigheder, der anses for vigtige blandt arbejdsgivere i dag, miste deres værdi i fremtiden. Eksperter i personaleledelse advarer om, at både arbejdsgivere og jobsøgende bliver nødt til at adoptere konceptet livslang læring på grund af hurtige teknologiske fremskridt.

Globalna raziskava, ki jo je izvedel LinkedIn med pet tisoč strokovnjaki za upravljanje s človeškimi viri, razkriva, da so mehke veščine danes pomembnejše kot kadarkoli doslej. Kar 80 % vprašanih je bilo mnenja, da so vse bolj pomembne za poslovni uspeh organizacije, medtem ko jih je 89 % navedlo, da je pomanjkanje mehkih veščin razlog za neuspešno izbiro kandidatov.

Najbolj iskani veščini sta kreativnost in čustvena inteligenca

Adeccova zadnja raziskava Inovantage, ki je analizirala trge srednje in vzhodne Evrope, predvideva, da bodo zaposlovalci v prihodnje iskali predvsem naslednje veščine: kreativnost, vodenje in krizni management, odločnost in vzdržljivost, prilagodljivost in reševanje problemov, medkulturno razumevanje, podjetništvo, podatkovno pismenost, prizadevnost in hitro učenje. Po podatkih Svetovnega gospodarskega foruma pa bodo leta 2020 med desetimi najpomembnejšimi veščinami reševanje kompleksnih problemov, kritično razmišljanje, kreativnost, vodenje ljudi, sodelovanje, čustvena inteligenca, presoja in sprejemanje odločitev, osredotočenost na storitev, pogajanje in kognitivna fleksibilnost.

Coca-Cola HBC Slovenija je v sodelovanju s podjetjem Adecco Slovenija zasnovalo projekt »Coca-Colina priložnost za mlade«.
Coca-Cola HBC Slovenija je v sodelovanju s podjetjem Adecco Slovenija zasnovalo projekt »Coca-Colina priložnost za mlade«.

Brezplačno učenje mehkih veščin in poslovnih znanj

»Coca-Colina priložnost za mlade« je iniciativa, ki jo je razvilo podjetje Coca-Cola HBC Slovenien i samarbejde med virksomheden Adecco Slovenija in že drugo leto zapored nudi podporo mladim pri doseganju njihovih poklicnih ambicij. Osredotoča se predvsem na mlade med 18. in 30. letom starosti. Program je sestavljen iz dvodnevnih brezplačnih izobraževalnih delavnic, na katerih bodo mladi skozi praktične delavnice usvajali mehke veščine in poslovna znanja, ki jim bodo v pomoč pri osebnem razvoju, iskanju zaposlitve in večji konkurenčnosti na trgu dela.

Podjetje Coca-Cola HBC Adria je zasnovalo iniciativo, s katero naslavljamo enega večjih družbenih problemov, torej zaposlovanje mladih. Program poteka na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini in v Sloveniji, kjer se je brezplačnih izobraževalnih delavnic v lanskem letu udeležilo dvesto mladih. Vsebinsko so delavnice, ki bodo v Sloveniji tudi letos potekale v petih slovenskih mestih, zasnovane tako, da skozi praktično učenje pripomorejo k razvoju tistih mehkih veščin in poslovnih znanj, ki so za zaposlovalce trenutno najbolj pomembni,
poudarja Boška Trbojević, direktorica Oddelka za komunikacijo in odnose z javnostmi pri podjetju Coca-Cola HBC Adria.

Znanje bodo z mladimi letos delili izkušeni predavatelji: mag. Aleš Vičič, psiholog, ki je že 20 let eden od vodilnih strokovnjakov za psihološko pripravo športnikov in vodi delavnice na temo izboljšanja učinkovitosti za ključne kadre v podjetjih; Nastasija Alt, kadrovska svetovalka v podjetju Adecco Slovenija; Borut Rozman, vodja prodaje v podjetju Coca-Cola HBC Slovenija, in Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika, prvega pospeševalnika mladinskega podjetništva v Sloveniji. Na vsaki delavnici se bodo mladim pridružili tudi uspešni slovenski podjetniki, ki bodo predstavili svojo podjetniško zgodbo.

Brezplačne delavnice "Coca-Colina priložnost za mlade" bodo potekale po celotni Sloveniji.
Brezplačne delavnice “Coca-Colina priložnost za mlade” bodo potekale po celotni Sloveniji.

Delavnice bodo potekale v Ljubljana (17. in 18. april), Maribor (15. in 16. maj), Til et nyt sted (22. in 23. maj), Murski Soboti (29. in 30. maj) in Dild (5. in 6. junij).

Mere information

Mere information på:
coca-cola.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.