fbpx

Arbetskunskaper värderade av topparbetsgivare

Enligt uppgifter från World Economic Forum (World Economic Forum) kommer så mycket som trettiofem procent av de kompetenser som anses viktiga bland arbetsgivare idag att förlora sitt värde i framtiden. Experter på personalförvaltning varnar för att både arbetsgivare och arbetssökande måste ta till sig konceptet livslångt lärande på grund av snabba tekniska framsteg.

Globalna raziskava, ki jo je izvedel LinkedIn med pet tisoč strokovnjaki za upravljanje s človeškimi viri, razkriva, da so mehke veščine danes pomembnejše kot kadarkoli doslej. Kar 80 % vprašanih je bilo mnenja, da so vse bolj pomembne za poslovni uspeh organizacije, medtem ko jih je 89 % navedlo, da je pomanjkanje mehkih veščin razlog za neuspešno izbiro kandidatov.

Najbolj iskani veščini sta kreativnost in čustvena inteligenca

Adeccova zadnja raziskava Inovantage, ki je analizirala trge srednje in vzhodne Evrope, predvideva, da bodo zaposlovalci v prihodnje iskali predvsem naslednje veščine: kreativnost, vodenje in krizni management, odločnost in vzdržljivost, prilagodljivost in reševanje problemov, medkulturno razumevanje, podjetništvo, podatkovno pismenost, prizadevnost in hitro učenje. Po podatkih Svetovnega gospodarskega foruma pa bodo leta 2020 med desetimi najpomembnejšimi veščinami reševanje kompleksnih problemov, kritično razmišljanje, kreativnost, vodenje ljudi, sodelovanje, čustvena inteligenca, presoja in sprejemanje odločitev, osredotočenost na storitev, pogajanje in kognitivna fleksibilnost.

Coca-Cola HBC Slovenija je v sodelovanju s podjetjem Adecco Slovenija zasnovalo projekt »Coca-Colina priložnost za mlade«.
Coca-Cola HBC Slovenija je v sodelovanju s podjetjem Adecco Slovenija zasnovalo projekt »Coca-Colina priložnost za mlade«.

Brezplačno učenje mehkih veščin in poslovnih znanj

»Coca-Colina priložnost za mlade« je iniciativa, ki jo je razvilo podjetje Coca-Cola HBC Slovenija v sodelovanju s podjetjem Adecco Slovenija in že drugo leto zapored nudi podporo mladim pri doseganju njihovih poklicnih ambicij. Osredotoča se predvsem na mlade med 18. in 30. letom starosti. Program je sestavljen iz dvodnevnih brezplačnih izobraževalnih delavnic, na katerih bodo mladi skozi praktične delavnice usvajali mehke veščine in poslovna znanja, ki jim bodo v pomoč pri osebnem razvoju, iskanju zaposlitve in večji konkurenčnosti na trgu dela.

Podjetje Coca-Cola HBC Adria je zasnovalo iniciativo, s katero naslavljamo enega večjih družbenih problemov, torej zaposlovanje mladih. Program poteka na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini in v Sloveniji, kjer se je brezplačnih izobraževalnih delavnic v lanskem letu udeležilo dvesto mladih. Vsebinsko so delavnice, ki bodo v Sloveniji tudi letos potekale v petih slovenskih mestih, zasnovane tako, da skozi praktično učenje pripomorejo k razvoju tistih mehkih veščin in poslovnih znanj, ki so za zaposlovalce trenutno najbolj pomembni,
poudarja Boška Trbojević, direktorica Oddelka za komunikacijo in odnose z javnostmi pri podjetju Coca-Cola HBC Adria.

Znanje bodo z mladimi letos delili izkušeni predavatelji: mag. Aleš Vičič, psiholog, ki je že 20 let eden od vodilnih strokovnjakov za psihološko pripravo športnikov in vodi delavnice na temo izboljšanja učinkovitosti za ključne kadre v podjetjih; Nastasija Alt, kadrovska svetovalka v podjetju Adecco Slovenija; Borut Rozman, vodja prodaje v podjetju Coca-Cola HBC Slovenija, in Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika, prvega pospeševalnika mladinskega podjetništva v Sloveniji. Na vsaki delavnici se bodo mladim pridružili tudi uspešni slovenski podjetniki, ki bodo predstavili svojo podjetniško zgodbo.

Brezplačne delavnice "Coca-Colina priložnost za mlade" bodo potekale po celotni Sloveniji.
Brezplačne delavnice “Coca-Colina priložnost za mlade” bodo potekale po celotni Sloveniji.

Delavnice bodo potekale v Ljubljana (17. in 18. april), Maribor (15. in 16. maj), Till en ny plats (22. in 23. maj), Murski Soboti (29. in 30. maj) in Dill (5. in 6. junij).

Mer information

Mer information på:
coca-cola.si

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.