fbpx

Dobropeka 2015 v Centralni postaji – za sladke nasmehe med nami

Utrinki z lanske Dobropeke

Vabljeni na dobrodelni dogodek Dobropeka 2015, na katerem se bodo ponovno družili gurmani za sladke nasmehe med nami. Že tretjič se bomo lahko udeležili dobrodelne akcije, na kateri bomo za podarjeno donacijo prejeli slasten domač priboljšek. Se vidimo v soboto, 19. decembra 2015, med 11. in 15. uro v Centralni postaji!

Pomembne Informacije
Kdaj?
do
Kje?
Centralna postaja
Organizator
Dogodek na Facebooku
Vstopnina
Vstop je prost

Dobrodelni dogodek Dobropeka 2015 se bo letos odvila v soboto, 19. decembra, med 11. in 15. uro v Centralni postaji na Trubarjevi 23 v Ljubljani. Dobropeka je dobrodelna “prodaja” domačih priboljškov, pri čemer ne gre za prodajo, temveč za podarjanje domačih priboljškov v zameno za dobrodelno donacijo. V angleščini se taki akciji reče “bake sale” in je zlasti v Severni Ameriki zelo priljubljen način zbiranja donacij za določen namen.

Utrinki z lanske Dobropeke
Utrinki z lanske Dobropeke

Na Dobropeki 2015 bodo organizatorji vse donacije tako kot lani namenili društvu Sladki nasmehi. Na prvi Dobropeki 2013 so za socialno ogrožene otroke zbrali več kot 400 evrov, na lanski pa 385.

V Dobropeki lahko sodelujete dvojno: kot priboljškopeki ali kot donatorji.

Za priboljškopeke:
Specite nekaj slastnega in to zapakirajte v prenosljivo embalažo (plastika, papir, karton in podobno). Za vsak priboljšek na poseben list pripišite sestavine, neobvezno še svoje ime in željo za 2016. Priboljški ne smejo vsebovati sledov mesa in surovih jajc (v raznih kremah). Prijavite se tukaj.
Za donatorje:
Podarite donacijo in si zagotovite unikatne, domače dobrote! V zameno za vašo donacijo boste namreč prejeli enkraten priboljšek. Kaj je boljšega za prihajajoče praznike? Dobropeka poteka pod pogoji videno – kupljeno. Vsi sodelujoči priboljške podarjajo v dobrodelne namene, vse donacije pa gredo leta 2015 društvu Sladki nasmehi.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.dobropeka.wordpress.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.