V svetu superavtomobilov je Ferrari znova postavil visoko merilo. Predstavili so SF90 XX Stradale in SF90 XX Spider, prva cestna avtomobila v svojem prestižnem programu XX. Ta dva modela, ki bosta izdelana v omejeni seriji 799 in 599 primerkov, predstavljata vrhunec Ferrarijevega inženiringa in oblikovanja.
Ferrari SF90 XX Stradale in SF90 XX Spider sta bila predstavljena na dirkališču Fiorano. Oba modela temeljita na SF90 Stradale, vendar ju odlikujejo številne izboljšave, ki dvigajo zmogljivosti na povsem novo raven.
SF90 XX Stradale in SF90 XX Spider sta opremljena z V8 motorjem ( in tremi električnimi motorji, ki skupaj proizvedejo impresivnih 1030 KM, kar je 30 KM več kot pri SF90 Stradale. Avtomobili so opremljeni tudi z napredno aerodinamiko, vključno s fiksnim zadnjim spojlerjem, ki je prvič prisoten na cestnem Ferrariju od časov modela F50. Ta spojler zagotavlja neprimerljivo silo pritiska 530 kg pri hitrosti 250 km/h.
SF90 XX Spider se ponaša z enakimi aerodinamičnimi rešitvami kot SF90 XX Stradale, vendar dodaja užitek vožnje na prostem, kjer ikoničen zvok Ferrarijevega V8 motorja resnično pride do izraza. Spider je opremljen s Ferrarijevim priznanim trdim zložljivim strešnim pokrovom (RHT), ki je izdelan iz aluminijastih plošč in se odpre ali zapre v zgolj 14 sekundah, tudi pri hitrostih do 45 km/h.
Oba modela sta opremljena z 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko, ki je bil prvič predstavljen v Ferrarijevi paleti na modelu SF90 Stradale. Vendar pa je logika prestavljanja bistveno spremenjena, saj avtomobil uporablja patentirano logiko, ki je bila predstavljena na Ferrariju Daytona SP3, da doseže bolj dinamične profile pospeševanja.
SF90 XX Stradale in SF90 XX Spider sta prva modela v Ferrarijevem programu XX, ki sta homologirana za cestno uporabo. To pomeni, da združujeta najbolše iz Ferrarijevega dirkaškega znanja z udobjem in praktičnostjo za vsakodnevno uporabo. Oba modela sta opremljena z najnovejšimi tehnologijami, vključno s sistemom za nadzor vožnje po zavojih (SCM-E Frs), ki zagotavlja izjemno agilnost in odzivnost.
Kot pravi pregovor, “moč brez nadzora je nič”, Ferrari je poskrbel, da bodo vozniki lahko izkoristili vso moč teh avtomobilov z vrhunskim nadzorom. SF90 XX Stradale in SF90 XX Spider sta opremljena z najnovejšo generacijo Ferrarijevega sistema za nadzor dinamike vozila (eSSC), ki vključuje elektronski diferencial (e-Diff), sistem za nadzor stabilnosti (ESC) in Ferrari F1-Trac sistem za nadzor trakcije.
Oba modela dosegata hitrost 100 km/h (62 mph) v samo 2,3 sekunde in imata najvišjo hitrost 320 km/h (199 mph). SF90 XX Stradale se ponaša z izboljšanim zaviranjem, zahvaljujoč prenovljenim sprednjim zavornim čeljustim z boljšim hlajenjem. Zadnji diski so povečani na 390 mm namesto obstoječih 360 mm. Novi ABS EVO krmilnik deluje skupaj s 6W-CDS senzorjem, da oceni hitrost vozila in nato izračuna ustrezno zavorno porazdelitev.
Za konec, Ferrari SF90 XX Stradale in SF90 XX Spider sta prava mojstrovina inženiringa in oblikovanja. Z omejeno proizvodnjo in vrhunskimi zmogljivostmi sta ta dva modela prava zbirateljska kosa, ki bosta zagotovo postala ikoni v svetu superavtomobilov.
Za več informacij o teh dveh izjemnih modelih obiščite uradno spletno stran Ferrarija.
Ferrari je znova postavil visoko merilo v svetu superavtomobilov s predstavitvijo SF90 XX Stradale in SF90 XX Spider. Ta dva modela predstavljata vrhunec Ferrarijevega inženiringa in oblikovanja, ki združujejo najboljše iz Ferrarijevega dirkaškega znanja z udobjem in praktičnostjo za vsakodnevno uporabo. Z omejeno proizvodnjo in vrhunskimi zmogljivostmi sta ta dva modela prava zbirateljska kosa, ki bosta zagotovo postala ikoni v svetu superavtomobilov.