Hard – nova slovenska znamka kopalk

Nova blagovna znamka kopalk Hard je leta 2015 nastala v Sloveniji ter s svojim motom ˝Live Hard, wear Hard˝ stremi k temu, da bi se ženske vseh starosti in postav počutile lepe ter samozavestne.

Za novo blagovno znamko kopalk Hard stoji Hana Hees Pavlinc, kreativna oblikovalka mlajše generacije, ki se je kopalkam bolj podrobno začela posvečati ob pisanju diplomske naloge pod mentorstvom Mateje Benedetti. Kot nakazuje že s svojim motom, ki se glasi ˝Live Hard, wear Hard˝ pri oblikovanju kopalk stremi k večnemu občutku mladosti, udobju, prilagajanju več tipom postav ter dobremu počutju. Kopalke Hard se ponašajo z močnimi živahnimi barvami, vstavki iz privlačnih prosojnih materialov, ter igrivimi pisanimi vzorci v slogu pop art-a. Blagovna znamka trenutno zajema pet različnih krojev dvodelnih kopalk, ki pa jih je možno poljubno medsebojno kombinirati. Nekateri modeli spominjajo na glamur starega Hollywooda, drugi pa so igrivi in športni. Tako lahko vsaka ženska najde popolno kombinacijo za svojo postavo in okus. Prav vsi kroji so zasnovani tako, da poudarijo kvalitete ter prikrijejo nepopolnosti, ne stiskajo in se ne zajedajo v kožo.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.hardswimwear.com

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Še zaščitna maska pokrije več: minimalističen bikini Fashion Nove za eksihibicionistke