H&M oznanil sodelovanje z modno ikono Iris Apfel

Prihaja kolekcija H&M X Apfel!

Iris Apfel, foto: H&M
Zadnjič posodobljeno: :

H&M nadaljuje svojo tradicijo sodelovanja s priznanimi modnimi hišami z najnovejšo kolekcijo H&M X Apfel, v kateri se pokloni priznani modni oblikovalki Iris Apfel. Kolekcija v trgovine in na spletne strani pride v začetku leta 2022.

Modna hiša H&M je na newyorškem tednu mode 2021 gostila praznovanje 100. rojstnega dneva priznane modne oblikovalke Iris Apfel, ki že desetletja s svojimi kreacijami razveseljuje modne navdušence po vsem svetu. In nobenega dvoma ni, da bo navdušenje in občudovanje prinesla tudi nova kolekcija H&M X Apfel.

Iris Apfel, foto: H&M

Iris Apfel je podjetnica, notranja dekoratorka, modna oblikovalka in ikona, ki slovi po svojem izstopajočem slogu, ostri individualnosti, drznih modnih odločitvah in neomejeni kreativnosti. Pooseblja idejo, da lahko navdih za modni slog pride od kjerkoli in kogarkoli, ne glede na ceno.

H&M je k sodelovanju z Iris pritegnil njen ekscentričen slog in močan vpliv na modno skupnost. Apflova namreč že dolga leta navdihuje ljudi pri ustvarjalnosti, samozavesti ob iskanju lastnega stila oblačenja in praznovanju individualnosti. Velja za pionirko v modni industriji, znana pa je po svojih pisanih oblačilih in drznih dodatkih.

Kolekcija Iris Apfel x H&M bo zaradi svoje večplastnosti namenjena prav vsem. Vključevala pa bo tako oblačila kot najrazličnejše modne dodatke.

Glavni kosi vključujejo barvno usklajene komplete, obleke z motivi cvetja, svetle in žive barve ter mešanico tekstur in zanimivih krojev in vzorcev. Svoj outfit pa boste lahko dopolnili z nakitom in ostalimi modnimi dodatki. Veliko motivov pa izhaja iz lepote flore in favne.

Kolekcija sloni tudi na ekološkem načinu življenja in ljubezni do našega planeta. Vsi materiali so namreč reciklirani ali pridobljeni iz trajnostnih virov na etičen način.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Iris Apfel (@iris.apfel)


“Pri slogu ne gre za to, da bi porabili veliko denarja. Ne gre za to, katero znamko nosite, ampak kako se počutite, ko nekaj oblečete. Pri slogu gre za samoizražanje.” pravi Iris, ki želi visoko modo približati vsem z dostopnimi cenami.

Kolekcija je načrtovana za začetek naslednjega leta, na voljo pa bo v izbranih trgovinah H&M in na spletu.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!