fbpx

Hoferjeva lastna bio blagovna znamka Natur aktiv v novi preobleki

Čedalje večja ekološka osveščenost spodbuja potrošnike k bolj zdravi prehrani, zato želijo kupovati zdrava in okolju prijazno pridelana živila. Ta trend so prepoznali tudi pri Hoferju, kjer namenjajo veliko pozornosti živilom iz nadzorovane ekološke pridelave, zato kupcem že od leta 2006 v okviru lastne blagovne znamke Natur aktiv ponujajo raznovrstno ponudbo izbranih izdelkov iz ekološke pridelave. Izdelki Hoferjeve lastne blagovne znamke Natur aktiv so kupcem zdaj na voljo v novih embalažah z osveženo, sodobnejšo podobo in novim logotipom.

Njihovi dobavitelji ekološko pridelanih izdelkov se vneto zavzemajo za okolju prijazen in trajnosten način kmetovanja in pridelave. V skladu s strogimi ekološkimi standardi proizvajajo visokokakovostne izdelke, kar nadzorujejo organi, pooblaščeni za nadzor ekološke ustreznosti izdelkov.
V svojo ponudbo izdelkov znamke Natur aktiv sprejemajo le zanesljive izdelke z nespremenljivo kakovostjo, ki jih dobavitelji lahko dobavljajo v zadostni količini. Lastne blagovne znamke trgovcu omogočajo neposreden vpogled, vpliv in nadzor nad kakovostjo vseh surovin ter postopkov predelave, obenem pa tudi popoln nadzor nad ceno. Tako je kupcem vsak dan na voljo široka izbira bio izdelkov Natur aktiv po najnižji možni ceni.

PREBERITE ŠE: Čemu je namenjena odprtina v žlici za testenine?

Nova preobleka, nespremenjena kakovost

Izdelki Hoferjeve lastne blagovne znamke Natur aktiv so kupcem že na voljo v novih embalažah z osveženo, sodobnejšo podobo in novim logotipom. Dosedanjo ovalno obliko logotipa je zamenjal krog temno zelene barve z belim napisom blagovne znamke, pri čemer kakovost in vsebina tudi v prihodnje ostajata na nespremenjeni najvišji možni ravni, kar potrjuje tudi prestižna medalja QUDAL.

Dodatne Informacije

Več informacij:
hofer.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.