fbpx

Je li ovo tvoj posao iz snova? Žena služi pronalazeći imena za lakeje

Je li ovo tvoj posao iz snova? Žena služi pronalazeći imena za lakeje

Kada se prijavljujete na koledž, s popisa koledža ne možete odabrati smjer profesionalno maženje mačaka, testiranje sladoleda ili neograničeno putovanje. Vjerojatno ste mislili da takve karijere ne postoje, ali ljudi zapravo postoje. U nevjerojatnoj i posve zavidnoj poziciji je i Suzi Weiss-Fischmann koja se brine za imenovanje OPI-jevih poznatih lakova.

Očitno je djevojkama zapisano v zvijezde, da se velika večina že zelo zgodaj začne zanimati za modo, ličila, lepoto … Verjetno se spomnite, ko ste občudovale lake starejših deklet in se spraševale kateri ‘škrat iz čudežne dežele’ se je spomnil vseh barv in njihovih imen. No, škrat ni imel prstov vmes, ali radi se o stvarna osoba, vsaj ko govorimo o lakih OPI. Suzi Weiss-Fischmann je soustanoviteljica in ambasadorka znamke OPI, ki skrbi za poimenovanje vseh odtenkov, ki krasijo nohte žensk z različnih delov sveta.

61-letna gurujka za nohte ni bila vedno v lepotnem svetu. Pravzaprav so se v podjetju OPI  prvotno ukvarjali z zobozdravstveno prakso. Ko so leta 1981 začeli manikerji pri njih kupovati akril za nohte, je postalo jasno, da se pri obeh poklicih uporabljajo isti materiali. Tako se je začela zgodba o lakih OPI.

Leta 1989 je Weiss-Fischmann ustvarila prvih 30 odtenkov lakov. Ustvarjanje imen vidi kot priložnost za samoekspresijo. Ko izbira imena, se osredotoči na vse okoli sebe – glasbo, hrano, družbo in določen letni čas. Vse te stvari vplivajo na končni izdelek, kar pomeni, da se za stekleničko laka skriva veliko procesima.

Ne gre zgolj za poimenovanje, temveč tudi ustvarjanje barv. Pri ustvarjanju barv je treba slediti prihajajočim trendom in mestom, ki so navdih za kolekcijo. Hrana pa ima tudi tu prste vmes, saj so okusi zelo pomembni pri poimenovanju.

Ako voliš lako, barve in imate dober občutek za slog, je potem zgodba Weiss-Fischmann več kot inspirativno. To je resnično ustvarjalna služba, katere končni produkti osrečujejo ženske z vsega sveta.

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.