Kako se uspešno lotiti promocije grozljivke, v kateri ima glavno vlogo hudičev dojenček? Medtem ko se večina filmskih hiš odloča za klasično promocijo preko televizijskih oglasov, napovednikov in velikih plakatov, pa so pri Thinkmodo iznašli nov in nadvse izviren način oglaševanja filma Devil's Due.
Na ulico so poslali grozljivega dojenčka, ki je strašil mimoidoče v New Yorku ter ustvarili enega izmed najbolj gledanih posnetkov letos. Otroška lutka je nastajala štiri dni, končni izdelek pa je Devil Baby, ki ga na prvi pogled vsak z lahkoto zamenja za pravega hudičevega otroka in ki se je izkazal kot odlična marketinška poteza. Reakcije mimoidočih so neprecenljive, videoposnetek pa si je v samo nekaj dneh ogledalo več kot 25 milijonov ljudi. Promocija je vsekakor uspela, film pa še pred samo premiero, ki se bo zgodila konec januarja, privablja pozornost.
Malo ‘štručko groze’ so izdelovali približno 200 ur, za realistični videz kože je zaslužna uporaba silikona, lasje so v resnici dlaka koze, zvoki, ki jih je dojenček delal pa so prihajali iz iPoda, ki je bil povezan z oddajnikom, ki je pošiljal signale na zvočnike skrite v vozičku. Otroka in voziček so upravljali preko daljinskega upravljalca, posnetek pa je nastal v času, ko je na ulicah New Yorka vladal polarni mraz in pri snemanju povzročil kar nekaj nevšečnosti.
Dojenček, ki glasno joka in bruha za večino staršev morda ni nič novega in strašnega, toda Devil Baby je s svojim satanističnim videzom in kričanjem prestrašil še tako pogumne. Eli Roth, producent filma Devil’s Due, je grozljivko opisal kot pametno, zabavno, kreativno, inovativno ter predvsem zelo, zelo grozljivo, a verjetno ne tako, kot je bila oglaševalska potegavščina.