Podjetje IKEA Slovenija ob mednarodnem dnevu boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji (IDAHOT) začenja družbeno odgovorno kampanjo z geslom »Sprejemanje se začne doma«. Z naborom aktivnosti v podjetju opozarjajo, da ima vsak pravico do doma, kjer se počuti dobrodošlo in sprejeto.
Podjetje IKEA Slovenija 17. maja obeležuje mednarodni dan boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji (IDAHOT). Na ta dan so v podjetju tradicionalno izobesili mavrično zastavo pred trgovino v Ljubljani, začela pa se je tudi njihova kampanja »Sprejemanje se začne doma«. Podjetje IKEA želi s kampanjo spodbuditi čim več ljudi, da ustvarijo sočutne in vključujoče domove ter skupnosti, ki bodo omogočili boljše življenje za LGBT+ skupnost.
Družbeno odgovorno kampanjo je navdihnila raziskava, ki jo je podjetje izvedlo med mlajšo LGBT+ populacijo v Ljubljani in treh drugih glavnih mestih organizacije IKEA Jugovzhodna Evropa (Zagreb, Beograd in Bukarešta). Raziskava je pokazala, da se 92 odstotkov mladih članov LGBT+ skupnosti v Ljubljani po razkritju svoje spolne usmerjenosti ali spolne identitete v svoji družini ne počuti popolnoma sprejetih, sedem odstotkov pa jih je zaradi pritiskov celo zapustilo svoj dom. Podjetje IKEA zato želi s kampanjo opozoriti na probleme, s katerimi se soočajo.
»Praznovanje mednarodnega dneva boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji za nas pomeni zagovarjanje bolj poštenega in enakopravnega sveta, v katerem se vsi počutijo dobrodošli, spoštovani in cenjeni takšni, kot so. Radi bi prispevali kot delodajalec, poleg tega pa si želimo tudi podpreti LGBT+ skupnost. Vselej stremimo k ustvarjanju vključujočega delovnega okolja, kjer lahko vsi naši zaposleni izrazijo svojo osebnost. Ponujamo jim izobraževanja o različnih identitetah in izzivih, s katerimi se soočajo pripadniki različnih manjšin. O teh problemih želimo spregovoriti tudi javno, da bi navdihnili druge, in letos smo posebno predani sprejemanju različnosti v domačem okolju. Verjamemo, da lahko z ustvarjanjem bolj sočutnih in vključujočih domov prispevamo k razvoju boljše skupnosti«, je dejal Cas Lachaert, vodja trga v podjetju IKEA Slovenija.
Podjetje IKEA v sklopu letošnje kampanje v sodelovanju z društvom Legebitra za svoje zaposlene organizira delavnico po metodi žive knjižnice. Člani društva bodo zaposlenim na voljo za pogovor, v sklopu katerega bodo lahko odgovorili na vsa vprašanja, delili pa bodo tudi svoje izkušnje. S takšno delavnico želijo pripevati k boljšemu razumevanju in sprejemanju ljudi z različnimi identitetami.
Poleg tega je podjetje IKEA v preteklem letu podprlo Društvo Parada ponosa s finančno donacijo za pomoč pri izvedbi projekta Sqvot, letos pa so na novo opremili njihovo posvetovalnico.