fbpx

JYSK med najboljšimi delodajalci na svetu: predanost, delo in talenti so vedno nagrajeni

Kampanja Peljem te v službo

Foto: JYSK

JYSK, danska blagovna znamka pohištva in notranje opreme, že od samega začetka, ki sega v leto 1979, svojo zgodbo o uspehu gradi na zadovoljstvu zaposlenih. Prav v ta namen so aktivirali globalno kampanjo Bring dedication, ki so jo v Sloveniji poimenovali Peljem te v službo. V kampanji želijo na inovativen način predstaviti JYSK kot delodajalca, ki odlično skrbi za zaposlene in jim nudi možnost napredovanja ter stumulativnega plačila.

JYSK je blagovna znamka, ki sledi trendom, ne le na področju notranje opreme doma pač pa tudi v pristopu do zaposlovanja. S kampanjo Peljem te v službo želijo za zaposlitev navdihniti mlade med 18 in 27 letom starosti, ki so zaključili šolanje in iščejo zaposlitev. Zato so se odločili, da bodo svoje potencialne zaposlene nagovorili preko najbolj aktualnega družbenega omrežja TikTok. V kampanjo so vključili tudi  dva znana slovenska TikTok-erja – Nika in Lauro, ki se bosta za en dan pridružila ekipi zaposlenih v JYSK prodajalni.

@loradexplora

I can not believe #ljubljana #homlesspeople #whatislife #storytime #foryou #fyp

♬ original sound – Loradexplora

@schwarzzi

Konec got me like…. #tiktokslovenija #slovenijatiktok #fypslovenija

♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Poglejmo, zakaj se JYSK uvršča med najboljše delodajalce na svetu.

Iskanje talentov

JYSK se zaveda, da so zaposleni njihov kapital, zato jim omogočajo številne možnosti izobraževanja in napredovanja. Največjo pozornost namenjajo razvoju mladih ljudi. Zato vsem, pri katerih prepoznajo talent, nudijo možnost vpisa v Akademijo talentov, ki je priprava na SMT akademijo (Store manager trainee), preko katere zaposleni pridobijo znanje in veščine za poslovodjo (store manager).

Foto: JYSK

V JYSKu vedno lahko napredujete, saj je njihov cilj, da vsaj 90% managerskih pozicij zasedejo zaposleni, ki so šli skozi celoten proces učenja in razvoja v njihovi organizaciji. Na ta način izkazujejo zaposlenim možnost, da postanejo njihov dolgoletni delodajalec in partner.

Nagrajevanje talentov

Foto: JYSK

V JYSKu se zavedajo, da zadovoljni zaposleni delajo boljše, zato jih pri delu motivirajo z bonusnim sistemom. Le-ta se nanaša na ustvarjen promet posamezne trgovine glede na predhodnje leto. S tem so zaposleni v posamezni prodajalni motivirani, da delujejo kot tim. Dodatna motivacija zanje pa je, da zgornja meja izplačanega bonusa ne obstaja. Torej, več zadovoljnih kupcev pomeni večjo bonusno stimulacijo.

Pozitivno delovno okolje

Poleg plače in stimulativnega bonusnega sistema, so zaposleni v JYSKu deležni tudi ostalih ugodnosti in motivacij preko teambuildingov, regionalne zabave za zaposlene in družinskega piknika na katerega so vabljeni tudi družinski člani zaposlenih. Na ta način skupaj proslavijo skupne rezultate in vzpostavijo odlične medsebojne odnose.

Foto: JYSK

Poleg tega JYSK spodbuja tudi aktivno življenje zaposlenih v prostem času. Za humanitarni tek Wings for life JYSK celo plača kotizacijo vsem zaposlenim, ki se teka želijo udeležiti. Humanitarnost JYSKa pa se kaže tudi preko ostalih programov, kot je na primer Zgodba za lahko noč, s katero skupaj z Zvezo prijateljev mladine obnavljajo otroška letovišča.

JYSK z zgoraj opisanim dokazuje, da je delodajalec, ki vlaga v svoje zaposlene, spodbuja talente in jih razvija. Prav to so izkazali tudi zaposleni, ki so sodelovali v Forbsovi anketi, v kateri so ocenjevali pripravljenost zaposlenih, da svojega delodajalca priporočijo prijateljem in družini. Tako se je JYSK na Forbsovi lestvici 750. najboljših delodajalcev na svetu znašel na zavidljivem 376. mestu.

JYSK priložnost – Peljem te v službo

Iščete prvo ali novo zaposlitev? Ali vidite izzive namesto problemov? Radi navdihujete ljudi okoli sebe? Potem je JYSK pravo mesto za vas! Prijavite se na zaposlitveni razgovor s klikom na spodnji gumb.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.