2023년형 Mercedes-AMG SL43은 SL 로드스터 세계의 보급형 모델로, 엔진 크기가 동급 모델의 절반입니다. 트윈터보 V8 엔진 대신 '단순' 터보 4기통을 탑재했지만, AMG 모델이기 때문에 이는 결코 나쁜 소식은 아니다.
2023 Mercedes-AMG SL43 je prvi serijski avtomobil, ki se lahko pohvali s tehnologijo električnega plinskega turbopolnilnika. 2.0리터 turbinski bencinski 4기통 motor premore tehnologijo iz Formule 1, za delovanje turbopolnilnika pa je potreben 48볼트 električni sistem, ki napaja zaganjalnik-generator. Za lažje razumevanje, elektromotor se uporablja za vrtenje turbinskega polnilnika, vse do takrat, dokler te naloge ne prevzamejo izpušni plini. Prednost te tehnologije je v učinkovitejšem delovanju motorja in vedno odzivni stopalki za plin, ne glede na število obratov.
Motor, ki poganja SL43, proizvede 381 (280 kW) konjskih moči 그리고 480 njuton metrov navora. Električni zaganjalnik-generator prispeva še dodatnih 14 (10 kW) konjskih moči, a le za kratek čas, tako da bi v tem primeru lahko govorili o blagem hibridu, a zgolj s tehničnega stališča. Prenos moči se vrši preko 9단 samodejnega menjalnika MCT in to zgolj na zadnji kolesni par. V SL43 boste za pospeševanje od 0 에게 100km/h 필요한 4,9 sekund in dosegli največjo hitrost pri 275km/h. Morda ima res ʺpolovico manjʺ od ostalih modelov SL, a to nikakor ne pomeni, da bi imel tudi polovico manj zmogljivosti. Manjši motor pomeni manj teže nad prednjimi kolesi, kar doda modelu SL43 povsem svoje vozne karakteristike.
Površnemu opazovalcu deluje SL43 enako kot drugi modeli v ponudbi SL, natančno oko pa bo opazilo spremembe v zračnih odprtinah spredaj in čistejši zadek, brez navpičnih odprtin za zračenje. Razen motorja in omenjenih razlik, lahko v modelu SL43 najdemo enako 기술 kot v modelih SL55 in SL63. Govorimo o krmiljenju zadnjih koles, različnih voznih profilih, dinamičnem paketu AMG, luksuzni notranjosti in seveda digitalnem sistemu MBUX.