Svet se neminovno spreminja. Tako se tudi zelo tradicionalne znamke odločajo za električno prihodnost.
Podjetje Lincoln Motor Company, ki je starješe več kot 100 let, je proizvajalec avtomobilov, ki je globoko zakoreninjen v svoji tradiciji. In čeprav mu je njegov sloves dobro služil v obdobju motorjev z notranjim izgorevanjem, je Lincolnu izjemno otežil spremembo svoje javne podobe. Znamka s sedežem v Michiganu, ki se dobro zaveda te realnosti, zdaj napoveduje, da se bo preoblikovala v sodobno podjetje in tako razkriva najsodobnejši popolnoma električni konceptni avtomobil, ki ponuja vpogled v prihodnjo linijo povsem električnih vozil te luksuzne znamke.
Gre za “vajo” avtomobilskega oblikovanja za prihodnost, ki so jo poimenovali koncept Lincoln Star, in daje izjemno eleganten pogled na tipično estetiko znamke z gladko masko, žarometom LED po celotni dolžini, osvetljenim emblemom štiritočkovne zvezde in 3D-tiskano kovino. Rešetke, ki krasijo koncept in njegov A-stebriček in D-stebriček. Vozilo je zgrajeno na vrhu Lincolnove fleksibilne arhitekture EV Quiet Flight DNA, čeprav natančne specifikacije motorja in baterije še niso razkrite. A nakazujejo resne korake v prihodnost.
Notranjost zaznamuje tradicija
Notranjost konceptnega avtomobila je še bolj impresivna, s kabino, ki črpa navdih iz butičnih hotelov. Notranjost se ponaša tudi s plavajočo armaturno ploščo v obliki kril, ki jo navdihujejo letala, vožnjo z enim pedalom, konceptom digitalne aktovke Lincoln Attaché ter posebnim avdio, dišečim in svetlobnim sistemom razpoloženja s trio različnimi načini/razpoloženjem. Poleg masivnega drsnega roba ima Star tudi niz zadnjih vrat v samomorilskem slogu, ki popolnoma razkrijejo kabino, ko so sprednja vrata priprta. Še več, zadnji prtljažni prostor se odpre in razkrije “dnevni prostor” z več sedeži.
Čeprav ni jasno, ali je Star Concept predviden za končno proizvodnjo, kljub temu postavlja temelje za trio novih popolnoma električnih modelov Lincoln, ki naj bi prišli na trg do leta 2025 in ponujajo vpogled v impresiven prihodnji oblikovalski jezik in ugodnosti znamke.