Og egentlig, du kan ikke engang bli overrasket over at noe slikt slapp av radaren din. Aspark Owl er fortsatt bare frukten av forskning og utvikling, siden vi ennå ikke har en ekte veiversjon. Foreløpig vet vi ikke engang hvor mange hestekrefter som vil drive dette ubeskrivelig vakkert designede vidunderet.
Kar zagotovo vemo, je to, da Aspark Owla inneholder superlahko ogrodje fra aluminium og karbonfiber. Celo platišča so narejena iz magnesium, da bi še dodatno zmanjšali vsak gram odvečne teže. Do zdaj je bila izdelava superšportnega avtomobila obsežen in skoraj nerešljiv projekt. S pohodom elektromotorjev in močnejših baterijskih sklopov pa je tudi izdelava superšportnika postala bolj dosegljiv cilj, saj se je v večini primerov zataknilo prav pri ustreznem pogonu. Hitrost od 0 do 100 km/h naj bi “Sova” dosegla v manj kot 2 sekundah, pri čemer že govorimo o zmožnostih, ki so boljše kot pri superšportnem Rimac Concept One.
Kaj bo še nastalo iz Aspark Owla bo še zanimivo videti. Zunanja podoba da vedeti, da gre za resno zverino, a kako resno, bo treba še malce počakati.
LES MER: SUPERŠPORTNIK KODE 0, ŠE ENA MOJSTROVINA KENA OKUYAME
Galerija slik: Aspark Owl
Mer informasjon:
aspark.co.jp