fbpx

Škoda fabia – den hyggelige tsjekkiske kvinnen ønsker å gå enda høyere og enda bedre i tredje

Tredje generasjon Skoda Fabia byr på et mer dynamisk eksteriør, Euro6-motorer og seks års garanti, og sist, men ikke minst, mer innhold og avansert teknologi i form av radarcruisekontroll. Prisene starter på 10 782, og kombiversjonen kommer ut i utstillingslokalene til våren og vil kreve en tilleggsbetaling på 660 euro.

Novo škodo fabio mimoidoči hitro prepoznajo, saj je predvsem v sprednjem delu mogoče prepoznati večje škodine modele v paleti, obenem pa se oblikovno ni pretirano oddaljevala od predhodnice, kar k mizi prinese še večjo prepoznavnost. Kljub podobnim meram pa prinaša bolj prostorno potniško kabino, ki je tudi bolj razgibana in barvita. Prav slednje je bilo eno od poglavitnih vodil snovalcev, saj nova škodia poleg 15 barv karoserije, ponuja tudi štiri kontrastne barvne motive in štiri barve notranjosti. S tretjo generacijo imajo pri Škodi, oziroma VWju, tako še veliko bolj smele načrte, o čemur zgovorno pričajo tudi dodatne vsebine, ki jih fabia premore prvič: radar cruise control, LED kjørelys ter sistema mirror link in smart gate.

Prednji del fabije je značilen za to znamko in spominja tako na octavio kot rapida spaceback, ki (zaradi majhnih razlik v ceni) poleg VW pola velja tudi za največjega konkurenta.
Prednji del fabije je značilen za to znamko in spominja tako na octavio kot rapida spaceback, ki (zaradi majhnih razlik v ceni) poleg VW pola velja tudi za največjega konkurenta.

Bolj “napihnjena” in prostorna od sestrskega pola

Det er design fabia tretje generacije prepoznavna in obenem moderna, zadržala pa je tudi mere pod štirimi dolžinskimi metri, s čimer je zelo blizu sestrskemu VW polu, katerega pa zaradi večje napihnjenosti karoserije prekaša glede prostornosti tako v obeh sedežnih vrstah kot prtljažniku, ki zmore vase pospraviti nadpovprečnih 330 do 1.150 litrov prtljage. Prtljažnik pa premore tudi številne kljukice, dvonivojsko polico, ki jo enostavno pospraviš, ko le te ne potrebuješ ter dvojno dno prtljažnika.

Simpatično novost ali posebnost predstavlja tudi nalepka na sopotnikovi strani, kjer si lahko kupec za 17 evrov natisne sliko družine ali česar pač želi in pri Škodi vam izdelajo dve takšni nalepki (eno za rezervo, če se prvič slučajno zmotite).
Simpatično novost ali posebnost predstavlja tudi nalepka na sopotnikovi strani, kjer si lahko kupec za 17 evrov natisne sliko družine ali česar pač želi in pri Škodi vam izdelajo dve takšni nalepki (eno za rezervo, če se prvič slučajno zmotite).

V potniški kabini fabia s pridom izraža škodino poslanstvo, vzporednice pa je moč iskati pri rapidu in også octaviji, kar pomeni značilno oblikovana voznikov delovni prostor in sredinsko konzolo, trde materiale a nadpovprečno ergonomijo. Največji napredek pa so oblikovalci naredili na področju manjše barvne monotonosti, ki je pestila predhodnico. Že v osnovi je tako na armaturni plošči in celotni sredinski konzoli mer aluminijastih vstavkov in detajlov iz klavirske črnine, kar že uspešno razbije prej omenjeno monotonijo, poleg tega pa pri Škodi sedaj ponujajo kar pet barvnih odtenkov notranjosti: poleg klasičnih črne in sive, tudi še mnogo bolj barvite: rdečo, modro in bež. Ob tem je na voljo tudi kar nekaj izpeljank oblazinjenja, vrst sedežev in (barvnih) kombinacij obojega, s čimer je fabia res zakorakala v bolj modne vode.

Potniška kabina je bolj razgibana in manj barvno monotona, kot smo bili vajeni doslej. Več je namreč vstavkov iz aluminija in klavirske črnine, na voljo pa so tudi štiri barvne kombinacije notranjosti.
Potniška kabina je bolj razgibana in manj barvno monotona, kot smo bili vajeni doslej. Več je namreč vstavkov iz aluminija in klavirske črnine, na voljo pa so tudi štiri barvne kombinacije notranjosti.

Barvni motiv se nadaljuje tudi na zunanjosti, kjer so poleg 15 karoserijskih barv, na voljo še številne nadgradnje v obliki kombinacij obarvanosti platišč, strehe in stranskih ogledal, katerih koncepti so strnjeni v tri sklope: beli, sivi, rdeči in črni, kar pomeni še veliko večje število barvnih kombinacij.

Štirje bencinarji in dva dizla

Pri motorni ponudbi imajo prednost bencinski motorji, ki naj bi predstavljali tudi večino prodaje, in sicer imajo kupci tu na izbiro štiri agregate velikosti: enega, oziroma 1,2-litra in z razponom moči od 44 do 81 kW ter opcijo pet- ali šest stopenjskega ročnega menjalnika in sedemstopenjske DSG avtomatike. Na dizelski strani je bera pričakovano manjša in sicer sta na izbiro dve različici 1,4-litrskega TDIja z 66- oziroma 77-kilovati moči. Menjalnika sta tu le dva in sicer pet sotpenjski ročni ter prej omenjena DSG avtomatika, prav vsi motorji v ponudbi pa že ustrezajo Euro 6 normativom glede čistosti izpuhov.

Prtljažnik je z 330-1.150 litri nadpovprečno prostoren, enako pa velja tudi za opremljenost in prilagodljivost v obliki dvo nivojske police in dvojnega dna prtljažnika ter številnih kljukic, pregrad in mrež.
Prtljažnik je z 330-1.150 litri nadpovprečno prostoren, enako pa velja tudi za opremljenost in prilagodljivost v obliki dvo nivojske police in dvojnega dna prtljažnika ter številnih kljukic, pregrad in mrež.

Trije paketi opreme in prvič radarski tempomat

Opremski paketi so trije: active, ambition in style, že v osnovi pa kupec dobi ESC, ročno klimo, deljivo zadnjo klop, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, sistem start&stop, šest varnostnih blazin in audio napravo z USB in AUX priključkoma. Ambition je ob tem bogatejši še za lita platišča, “maxi dot” potovalni računalnik, pomoč pri speljevanju v klanec, prednji meglenki, mini usnjeni paket in trikraki volan s tipkami in bluetooth. Style pa primakne še LED dnevne luči, parkirna pomagala zadaj, avtomatsko klimo – climatronic, funkcijo “keyless go”, naslon za roke spredaj, vzvratno ogledalo s samodejno zatemnitvijo, senzor za dež in tempomat.

Prisene starter kl 10.782 evrih na bencinski in 16.293 evrih na dizelski strani, v primerjavi z modelom v odhodu pa to sicer pomeni od 800 do 1.000 evrov pribitka, ampak skoraj v celoti na račun prej omenjenih Euro6 motorjev, serijskega šest letnega jamstva, ESC sistema in še nekaterih dodatkov pri opremi. Fabia combi na ceste zapelje spomladi, prispåslag v primerjavi s kombilimuzinsko različico pa bo znašal 660 evrov.

I meningsmålingen nedenfor - stem på årets bilinnovasjon - 2015
[total-poll id=138905]

Mer informasjon

Mer informasjon:
www.skoda.si/modeli/nova_fabia

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.