fbpx

Den nye Lexus UX: en lovende crossover som allerede er på veien

Novi Lexus UX: križanec, ki obeta veliko

Hos Lexus vil de med den nye UX-modellen forsøke å nå ut til en større brukermasse enn de har klart å gjøre så langt – de ønsker å tiltrekke seg sistnevnte på bekostning av et dristig design, et forseggjort interiør og en følelse av detalj.

Nye Lexus UX Det er en krysning z izstopajočim zunanjim av design, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija aerodynamikk, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.

Notranjost je razdeljena na sjåfører og sovoznikov del – voznik ima optimalen anmeldelse na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili åpen rom, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.

Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden større v tem razredu, 10,25 palcev, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.

V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo attraktive vzorce v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.

Lexus UX
Lexus UX

Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico spesielle farger – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane gull delce, izredno store delce barve in glass delce. Vse to, da bi barva sto ut in se pod različno svetlobo drugače svetila.

Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantnejša. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se širi proti levi in desni strani.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX želi s hibridnim pogonom združiti dinamiko, kapasitet og effektivitet. Nova platforma omogoča lahko in sterkt konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno og nøyaktig krmiljenje.

Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z elektrisk motor, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.

Lexus UX
Lexus UX

Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0 liter 4 sylinder ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 med bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, som har 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift girkasse.

Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.

Galerija: Lexus UX

Mer informasjon

Mer informasjon:
lexus.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.