fbpx

Renault Eolab – et bevegelig hybridlaboratorium med hundrevis av innovasjoner

Renault fortsetter offensiven med økologiske personbiler, med hybrid eolab, som presenterer en rekke avanserte innovasjoner, takket være at den kan skilte med et gjennomsnittlig forbruk på kun 1,0 liter og 22 gram CO2-utslipp per km. Dette sikres ved kombinasjonen av en el- og bensinmotor, som gjør det mulig å kjøre på strøm opp til 120 km/t og en distanse på opptil 60 km.

Za dosego tolikšne varčnosti so snovalci delali na treh področjih hkrati: zmanjševanju teže, aerodinamiki in na popolnoma novi tehnologiji Z.E. Hybrid, ki omogoča bolj zeleni okoljski odtis, pri modelih kakršen je ZOE pa tudi vožnjo popolnoma brez emisij.

Izredno aerodinamičnost so Renaultovi strokovnjaki dosegli s samosvoje oblikovanim nosom vozila ter s pomičnimi deli kakršni so v slogu bolidov iz Formule1: aktivno sprednje krilce in zadnja stranska zakrilca
Izredno aerodinamičnost so Renaultovi strokovnjaki dosegli s samosvoje oblikovanim nosom vozila ter s pomičnimi deli kakršni so v slogu bolidov iz Formule1: aktivno sprednje krilce in zadnja stranska zakrilca

Vozilo prepoznamo po izredno dinamični in moderni zunanji podobi, katere pomični deli kot je aktivno krilce in stranska zakrilca zagotavljajo v segmentu rekordno aerodinamičnost in s tem nižji zračni upor. Poleg tega so snovalci velik poudarek namenili tudi “shujševalni dieti”, ki je zaslužna za 400 kilogramov nižjo težo avtomobila, materiali karoserije pa so kombinacija jekla, aluminija in kompozitnih materialov. Zmanjšanje teže pa je za seboj potegnilo tudi manjši motor, akumulator, kolesa in zavore, kar poleg nižjih stroškov pomeni tudi nižjo ceno vozila.

LES MER: Renault ZOE – pr(a)va električna kombilimuzina C-segmenta

Tehnologije, ki jih ecolab predstavlja bodo postopoma postopoma uvedene tudi v serijska vozila. Tehnologije Z.E. Hybrid kombinirajo bencinsko-električni pogon, z bencinsko-električnim pogonom. Ta omogoča vožnjo zgolj na elektriko na razdaljah do 60 km in do hitrosti 120 km/h, v prihodnjih letih pa bo serijska različica modela ecolab našla svoje mesto v prodajni paleti poleg električnega ZOE.

Veliko špekulacij je tudi glede končne cene, predvsem zaradi ugodne cenovne pozicioniranosti modela ZOE. Eolab naj bi stal podobno kot ta, z izjemo, da tu ne bo potrebno doplačevati za najem baterij, ki pri ZOE stanejo 79 evrov na mesec.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.