fbpx

The Shades of Denim: Solbriller laget av jeans

The Shades of Denim: sončna očala, narejena iz odpadnega tekstila

I en verden full av avfall, der gamle jeans også hører hjemme, ser Mošević en mulighet til å endelig avslutte æraen med å ødelegge planeten, nemlig ved å resirkulere gamle jeans. Dette er hvordan han laget The Shades of Denim-solbriller av den.

Ni skrivnost, da si tekstilna industrija (poleg mesne) zasluži “najvišjo nagrado” za uničevanje planeta og delovne sile – neprestano se izdelujejo nove serije modnih kosov, četudi velika večina neprodanih modelov iz prejšnjih sezon zaključi na smetiščih eller se jih zažge. Ker tovrstna praksa nima pozitivnega vpliva na okolje in ljudi, se je podjetje The Shades of Denim spomnilo, da bi iz odpadnega džinsa naredilo kar solbriller.

Četudi džins velja za žilavo tkanino, ga je potrebno ojačati – oblikovalec Mošević vsak odpadni kod džinsa okrepi s uflaks, in sicer tako da do 10 plasti džinsa stisnejo skupaj, da nastanejo trdni bloki, iz katerih  lahko nato naredijo kakovostna in trpežna očala.

Mošević verjame, da je džins material iz vesoljske dobe, ki ima vse potrebne lastnosti za ustvarjanje trajnih, a hkrati modernih sončnih očal – ta so v celoti lakirana in tako zagotavljajo odpornost proti vodi (npr. potu) in umazaniji (npr. kreme).

The Shades of Denim
The Shades of Denim

Očala niso zgolj funkcionalna, temveč tudi modna, saj je Mošević razvil paleto okvirjev (5 modelov), ki ustrezajo vsem oblikam obrazov – ustvaril je poseben del “vzmetenja”, ki omogoča, da se ročice očal prilagajajo velikosti in obliki glave ter ohranijo stabilno krivuljo.

Modeli očal, ki si jih lahko omislite.
Modeli očal, ki si jih lahko omislite.

På nettsiden mosevic lahko s pomočjo virtualnega ogledala ocenite tudi, kateri model očal bi se najbolje podal vašemu obrazu, nato pa jih lahko tam tudi naročite že za 134 evrov. Bo ta ultramodni dodatek romal v vaš nakupovalni seznam?

Galerija: The Shades of Denim

Mer informasjon

Mer informasjon:
mosevic.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.