fbpx

Netflix je znižal cene naročnin v več kot 30 državah, da bi privabil več novih naročnikov

Streaming Giant znižuje naročnine zaradi konkurence v panogi

Foto: Unsplash / Alin Surdu

Netflix je napovedal, da bo znižal cene naročnin v več kot 30 državah kot del svoje strategije za povečanje števila naročnikov v mnogih delih sveta. To se je zgodilo po tem, ko je bil pretočni velikan slabši in je doživel skoraj 5-odstotno zmanjšanje delnic. Kljub temu, da je v četrtem četrtletju leta 2022 dodal 7,6 milijona naročnikov, Netflix še vedno zaostaja za svojimi tekmeci, zaradi česar je podjetje ponovno ocenilo svojo strategijo.

Netflix je znižal cene! V želji po povečanju števila naročnikov in prehitevanju tekmecev se je Netflix odločil znižati cene naročnin v več kot 30 državah. Do te poteze je prišlo po tem, ko so delnice pretočnega velikana padle za skoraj 5 % na borznih trgih, zaradi česar je podjetje ponovno ocenilo svojo strategijo.

Foto: Unsplash / Charles Deluvio

Z naraščanjem konkurence v pretočni industriji v zadnjem letu je Netflix le s težavo obdržal korak, zaradi česar se je prvi uporabnik osredotočil na svojo strategijo. Čeprav je podjetje v četrtem četrtletju leta 2022 dodalo 7,6 milijona naročnikov, še vedno zaostaja za tekmeci, kot sta Disney+ in Paramount+. Zato Netflix išče področja za izboljšave in privabljanje več strank.

Tiskovni predstavnik Netflixa je izjavil, da podjetje vedno išče načine za izboljšanje izkušenj svojih članov, in potrdil, da bodo cene njegovih načrtov posodobljene v nekaterih državah. Nekatere države bodo občutno znižale cene, pri čemer poročila kažejo, da so se stroški naročnin v nekaterih primerih prepolovili. Ni pa gotovo, kdaj bodo nove pristojbine uvedene.

Na žalost ZDA in Kanada nista vključeni v znižanje cen, saj je podjetje pred enim letom zvišalo cene v teh regijah. Vendar bodo deli Bližnjega vzhoda, podsaharske Afrike, Evrope, Nikaragve, Ekvadorja, Venezuele v Latinski Ameriki in jugovzhodne Azije, vključno z Malezijo, Indonezijo, Tajsko in Filipini, občutno znižali naročnine.

Znižanje cen je del Netflixove strategije za privabljanje več naročnikov v mnogih delih sveta. Kljub trenutnemu uspehu se podjetje sooča s hudo konkurenco v pretočni industriji in mora najti načine za izboljšanje svojih storitev in biti v koraku s tekmeci.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.