fbpx

Prijzenspel: bruidsmake-up door de bekende Sloveense visagiste Ana Lazovski

Ga jij dit jaar trouwen? Heeft u al een visagiste uitgekozen die uw make-up gaat verzorgen? Als je nog geen visagiste hebt gekozen of twijfelt, schrijf je dan in voor ons prijzenspel waarin we een bruidsmake-up weggeven met de bekende Sloveense visagiste Ana Lazovski. Aanstaande bruiden die vóór eind 2016 willen trouwen, kunnen zich aanmelden.

Ana Lazovski je že zgodaj izražala simpatijo do estetike in oblikovanja. Na področju oblikovanja maske in ličenja je začela ustvarjati že v najstniških letih. Njeni prenekateri editoriali, oglaševalske kampanje, delo s fotografi (Matjaž Tančič, Ciril Jazbec, Mimi Antolović, Matjaž Banič, Mitja Božič, Aleš Bravničar, Saša Hes, Miran Juršič, Matevž Paternoster, Klemen Razinger in drugi) so bili objavljeni v vseh večjih slovenskih modnih časopisih in tudi čez mejo, veje pa so dosegle tudi kultni i-D, ki velja za eno ključnih revij v svetovni modni industriji.

LEES VERDER: Modni trendi: najboljši in najslabši trendi ličenja v zgodovini

Poročni make up
Poročni make up

V želji po temeljitem znanju je leta 2008 pod budnim očesom Tine Lasič Andrejević diplomirala iz multimedijskega oblikovanja maske, in tu se je njena pot šele zares začela. V svoji karieri je sodelovala z različnimi produkcijami in soustvarjala televizijske reklame svetovnega kova, na gledaliških odrih pa je pomagala ustvarjati nekatere od vizualno najmarkantnejših predstav v državi.
Cilji njenega dela ostajajo zvesti njeni naravi: ohraniti inovativnost, ustvarjalnost in kakovost, ki ji omogoča pobeg v vzporedni svet barv, vzorcev in tekstur.

Pravilno odgovorite na nagradno vprašanje in se potegujte za poročno ličenje s priznano slovensko vizažistko Ano Lazovski!
Na nagradno igro se lahko prijavite bodoče neveste, ki se nameravate poročiti tot eind 2016.

Nagradna igra je zaključena:

Brezplačno poročno ličenje prejme Nina Žižmond. Čestitamo! Nagrajenka bo o nagradi obveščena po elektronski pošti.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.