fbpx

Oboževalci Prade in Hollywooda so navdušeni

Nova dišava za moške - Prada Luna Rossa Ocean

Foto: Prada
Zadnjič posodobljeno:

Ameriški igralec in producent Jake Gyllenhaal je protagonist nove Pradine kampanje za moško dišavo, prve lansirane v sodelovanju z L'Oréalom. Oglas vključuje najnovejšo moško dišavo Luna Rossa Ocean.

Linija dišav Luna Rossa

Luna Rossa je linija dišav, ki odraža dinamično tekmovanje med inovativnostjo človeka in močjo njegovega okolja. Je kot oda visokim zmogljivostim z visoko inovativnostjo.

Luna Rossa Ocean je nova moška dišava iz Prade, zgrajena na prepričanju, da lahko s tehnologijo kot podaljškom človeštva presežemo svoje meje onkraj možnosti in odpremo nova obzorja. Dišava vsebuje mešanico kakovostnih citrusov v kombinaciji s sivko in žajbljom, s čimer ustvari čist in svež vonj. S kombinacijo čutnega akorda semiša in žafrana ter elegantne kremaste note irisa, je dišava kot vaša druga koža. Sveža in poživljajoča dišava Luna Rossa Ocean opogumlja moškega, da se sooči z vsemi izzivi in doseže najboljše.
Foto: Prada

Kampanja Luna Rossa Ocean

Oglas za Luna Rossa Ocean iz linije dišav Luna Rossa, ki ga ljubijo tisoči in tisoči moških po vsem svetu, prikazuje jadrnico in njeno ekipo Red Moon, ki sodeluje na tekmovanjih ameriškega pokala. Direktor filma Johan Renck je pod jadra jadrnice z najsodobnejšo tehnologijo postavil Gyllenhaala. V oglas je tako poskušal ujeti pustolovski duh in spektakularno prostranost oceana.

Foto: Prada
Gyllenhaal gre skupaj s svojim plovilom dlje, kot si je kadarkoli predstavljal, da je mogoče. S tehnološko močjo Lune Rossa, se trudi preseči svoje meje, tako da s polno hitrostjo odkriva nova obzorja in uteleša sodobnega pustolovca, ki združuje fizično in intelektualno moč, da obvlada tehnologijo in premakne meje možnega.

Dodatne Informacije

notino.si




Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.