fbpx

Prvi HR.Weekend v Rovinju: program festivala

Od 21. do 24. septembra 2023

Zadnjič posodobljeno:

Čemu je namenjen prvi HR.Weekend? Pomanjkanje delovne sile močno vpliva na poslovanje podjetij. Eden zadnjih izzivov, s katerimi se podjetja soočajo, je zaposlovanje tuje delovne sile v vseh sektorjih - od nizko kvalificiranih delovnih mest do tistih, ki zahtevajo specifična znanja. Kako podjetja integrirajo tuje delavce in ali je možen bolj sistematičen pristop k tej problematiki, je tema, ki je aktualna v javnem diskurzu.

Na HR.Meetupu v stari tobačni tovarni v Rovinju je bil objavljen program prvega HR.Weekend, ki bo potekal od 21. do 24. septembra v okviru Weekend Media Festivala. Aktualne teme s področja upravljanja s človeškimi viri, pogledane z drugačnega zornega kota, ki prevprašuje obstoječe prakse in odpira nove možnosti, bodo predstavili mednarodni in domači strokovnjaki.

Tehnologija iz leta v leto prinaša obsežne spremembe, tako družbene kot tudi v delovni sili. Letos je imela umetna inteligenca ključno vlogo pri oblikovanju vsakdanjega življenja in poslovanja. V današnjem, vedno bolj digitaliziranem svetu, se spreminja tudi način upravljanja človeških virov. Na panelu RE-imagining HR – “back to human” in a world of Generative AI bosta panelista Asmus Komm, partner v nemški pisarni McKinsey & Company, in Florian Pollner, partner v McKinseyjevi pisarni v Švici, delila svoje izkušnje o obdržanju človeškosti in osebnega pristopa v korporativnem svetu, kjer umetna inteligenca dobiva vedno večjo vlogo. Znani nevroznanstvenik dr. Nikolaos Dimitriadis, ki že več kot 15 let uporablja nevroznanost v poslovnem in izobraževalnem sektorju, bo delil svoje izkušnje pri sodelovanju z vodilnimi blagovnimi znamkami, kot so IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca, T-Mobile, Pierre Fabre, Coca-Cola in številnimi drugimi, na panelu “It’s not you, it’s your brain”.

Današnji svet je hitro spreminjajoč in dinamičen, kar prinaša izzive, ki so pogosto skriti, a močno vplivajo na delovno okolje. Stanje izčrpanosti in stresa na delovnem mestu sta vedno bolj prisotna v vseh panogah, prihajata pa skorajda neopazno in zahrbtno. O tem, kaj pomeni izgorelost in kako se izraža pri različnih generacijah, bo spregovorila hrvaška klinična psihologinja prof. dr. Nataša Jokić Begić. Čeprav je to prva edicija HR.Weekenda, ne bo manjkalo priznanih strokovnjakov. Med njimi je tudi Munawar Ahmed, ki kot gostujoči predavatelj na Stanfordu uči ekipe, kako delovati učinkovito in človeško. Na panelu “Generacija, ki spreminja vse – ali zahteva preveč ali dviguje standarde?”, bodo strokovnjaki razpravljali o tem, kako pritegniti, motivirati in obdržati eno najbolj dinamičnih generacij na trgu dela, Gen Z. Mladi ne le spreminjajo sveta, ampak tudi postavljajo nove standarde za organizacije. Uvoz tujih delavcev prinaša številne spremembe v perspektivah in pristopih organizacij, kar bodo na panelu “Ali nas bo vključevanje tujih delavcev spremenilo?” osvetlile Antea Popović, direktorica kadrovskega sektorja v Victus Group, Tina Turk Lupieri, direktorica človeških virov v Maistra Hospitality Group, Stjepan Jagodin, direktor v Pinoy385 in Marina Jurić, direktorica človeških virov v Aminess Hotels & Resorts.

Program bodo obogatile tudi Tanja Bulbuk Jergović, podpredsednica kadrovske službe Infinium, in Ana Petrović, regionalna vodja kadrovske službe Endava, ki bosta na panelu “Ni šlo vse tako, kot smo želeli” govorili o izzivih, s katerimi se srečujejo kadrovski strokovnjaki pri ustvarjanju produktivnega in varnega delovnega okolja.

Ana Petrović

Letošnji HR.Weekend prinaša širok spekter predstavnikov iz različnih sektorjev, ki ustvarjajo pravo ravnovesje med različnimi pogledi in izkušnjami. Prisotnost predstavnikov IT industrije omogoča vpogled v dinamiko hitrega tehnološkega napredka in njegov vpliv na človeški potencial. Znanstvenika Boris Jokić in Nataša Jokić Begić bosta poudarila pomen nenehnega razvoja in izobraževanja zaposlenih, da lahko podjetja ostanejo konkurenčna v sodobnem poslovnem svetu. Maloprodaja in gostinstvo ponujata vpoglede v vodenje ekip v panogah, kjer je interakcija s strankami ključna. Telekomunikacije obiskovalcem razkrivajo svet hitrih sprememb in poudarjajo nujnost prilagodljivosti. V program bodo vključeni tudi svetovalci, ki ponujajo širšo perspektivo, prinašajo dragocene vpoglede in predstavljajo rešitve, uporabne v upravljanju s človeškimi viri.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.