fbpx

Audi e-tron GT: Taycan má tvrdú „bratskú“ konkurenciu

Audi e-tron GT

Foto: Audi

Audi sa už nejaký čas podieľa na budúcnosti automobilového priemyslu so svojou flotilou elektrických SUV e-tron. Audi e-tron GT si tentokrát požičalo platformu J1, ktorú zdieľa s Taycanom. A to môže znamenať veľa dobrého, pretože to posledné je naozaj šialené auto.

Mogoče je potrebno najprej v kontekst postaviti osnovne številke. Na voljo bosta dve različici: Quattro in RS e-tron GT. To je tudi prvi električni Audi, ki nosi to značilno športno značko. Oba modela bo krasil štirikolesni pogon, oba bosta imela dvostopenjski menjalnik in oba bosta imela baterijo z 93 kWh, kar se sliši podobno modelu Taycan.

Foto: Audi

“Quattro” tako iztisne iz baterije 522 KM, model RS pa zmore kar 637 KM. To zmoreta v tako imenovanem “overboost mode”, ki to moč poveča le začasno, in pri močnejši različici omogoča pospeške od 0 km/h do 100 km/h v 2,6 sekunde.


Audi trdi, da doseg WLTP znaša 487 kilometrov za model Quattro in 471 kilometrov za model RS. Tako kot pri Taycanu, tudi tukaj 800V-električna arhitektura pomeni, da je možno polnjenje enosmernega toka do 270kW, če najdete polnilno točko, ki to zmore. Kar pomeni 100 kilometrov dosega v 5 minutah.

Audi e-tron GT se lahko pohvali s prostornim prtljažnim prostorom, ki meri kar 405 litrov v zadku in še dodatnih 85 v sprednjem delu avtomobila.

Audi prav z modelom Audi e-tron GT cilja na sve tiste, ki jim je Porsche Taycan preveč športen, Tesla Model S pa preveč običajen.

Viac informácií

audi.si

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.