fbpx

Facebook Gameroom – herná platforma po vzore Steamu

Facebook Gameroom

Facebook prišiel s vlastnou verziou cloudovej hernej platformy Steam, Gameroom, keďže si chce ukrojiť kúsok z koláča cloudového hrania po prehratom boji s iOS a Androidom na mobile. Štatistiky ukazujú, že čoraz viac používateľov využíva cloudové herné platformy, takže nie je prekvapením, že svoj podiel chce aj Facebook. Gameroom je určený pre používateľov operačného systému Windows.

Facebook meni, da še niste dovolj na Facebooku, zato je z Unityjem splavil Gameroom, igričarsko platformo, ločeno od družbene platforme, ki je neposreden odgovor na Steam, izjemno priljubljeno igričarsko platformo podjetja Valve Corporation. Čeprav je novost še v poskusni fazi (trenutno igre ne smejo presegati 200 MB), pa naj bi Facebook konkurenčno platformo splavil še pred koncem leta 2016.

Gameroom je odkrit napad na Steam.
Gameroom je odkriti napad na Steam.

Namenjena je PC uporabnikom operacijskega sistema Windows (Windowsi 7 ali novejši). Za igranje oblačnih iger ne bo treba imeti profila na družbenem omrežju Facebook, čeprav bodo Mark Zuckerberg in druščina za ‘člane’ verjetno pripravili številne ugodnosti, zato se bo splačalo imeti Facebookov profil. Sicer pa, kdo ga še nima?!

ČÍTAJ VIAC: Veda hovorí, že používatelia Facebooku žijú dlhšie


Na igričarski platformi Gameroom bo moč najti prek tisoč spletnih in mobilnih iger ter iger, izdelanih posebej za Gameroom. Za igranje bo potrebna povezava v splet, Facebook pa bi lahko ponudil tudi pretočni ogled igranja prek storitve Facebook Live (videoprenos v živo). Se Steamu tresejo hlače? Bo Facebook postal še vladar oblačnih iger?

Facebook Gameroom prinaša malo morje oblačnih iger.
Facebook Gameroom prinaša malo morje oblačnih iger.

Čeprav se mu to zdi usojeno, pa bo Steam precej trd oreh, saj ima kar 125 milijonov aktivnih uporabnikov. Je pa za Facebook računica preprosta. Od nakupa iger bi zaslužil 30 odstotkov, istočasno pa ustvaril nove težke odvisnike od svojega omrežja.

Viac informácií

Viac informácií:
facebook.com

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.