V Lexuse sa s novým modelom UX pokúsia osloviť väčšiu masu používateľov, ako sa im to darilo doteraz – tých druhých chcú zaujať na úkor odvážneho dizajnu, prepracovaného interiéru a pocitu detail.
Noví Lexus UX to je kríženec z izstopajočim zunanjim podľa návrhu, ki nas ne pusti hladne. Dizajn ostrih linij nima zgolj estetske funkcije, vendar je vanj vključena še funkcija aerodynamika, ki poskrbi za večjo učinkovitost in manjšo porabo gorivo. Takšne elemente najdemo v obliki obrob blatnikov, obliki platišč in zadnji luči, ki deluje kot usmerjevalnik zraka.
Notranjost je razdeljena na vodičov a sovoznikov del – voznik ima optimalen preskúmanie na merilniki in armaturno ploščo, medtem ko so sovozniku namenili odprt priestor, ki še poveča občutek prostornosti. Vmesnik Touch Pad so premaknili bližje k sovozniku, da lahko tudi ta upravlja z zabavno-informativnim sistemom in pri tem ne moti voznika.
Tudi Lexus UX nam pri višjih nivojih opreme ponuja element ‘neskončnosti’, ki ga je mogoče videti v vzvodih za nastavitev smeri pihanja zraka iz prezračevalnih rež. Info-telematski zaslon UX je eden večjih v tem razredu, 10,25 palcev, za katerega tudi računajo, da bo glavni razlog, zaradi katerega se bodo kupci odločili za nakup.
V usnjenih sedežih je mogoče zaslediti povezavo s tradicionalnim japonskim vezenjem sashiko – pri tej tehniki dobimo atraktívne vzorce v usnju, ki poleg vsega še ojačajo material. Kot opcijo si lahko izberemo armaturno ploščo prekrito z imitacijo japonskega papirja washi.
Tiste, ki so drznejši po duši, bo poskušal novi Lexus UX navdušiti s trojico posebnih barv – karneolsko oranžna, kaki zelena in nebesno modra barva imajo svoje posebnosti, v njih pa najdemo primešane zlato delce, izredno veľkí delce barve in sklo delce. Vse to, da bi barva vystupoval in se pod različno svetlobo drugače svetila.
Tudi Lexus UX ima čez celoten zadek luč, kar je v zadnjem času priljubljen element v avtomobilski industriji. Pri Lexusu je malenkost drugačna in zaradi tega elegantnejša. Najtanjša je na sredini avtomobila, potem pa se nátierok proti levi in desni strani.
Lexus UX želi s hibridnim pogonom združiti dinamiko, kapacita a efektívnosť. Nova platforma omogoča lahko in silne konstrukcijo, nanjo pa so pritrdili odzivno a presne krmiljenje.
Štirikolesni pogon je v Lexusu UX malenkost drugačen, saj ni mišljen za premagovanje zahtevnih terenov. Štirikolesni pogon deluje v kombinaciji z elektromotorjem, ki pomaga pri pospeševanju, vožnji skozi ovinke in vožnji po spolzki podlagi.
Lexus UX 250h prinaša četrto generacijo hibridnega pogona, ki izstopa z največjim izkoristkom in nizko porabo. 2,0 litrový 4 valec ima v kombinaciji z elektromotorjem 184 (131 kW) konjskih moči. Poleg hibirda je na voljo še Lexus UX 200 s bencinskim 2,0-litrskim 4-valjnikom, ktorý má 171 (126 kW) konjskih moči. Oba motorja sta na voljo s samodejnim CVT DIrect Shift prevodovka.
Lexus UX se bo spopadel z rivali v obliki Audija Q3, BMW X1 in X2, Mercedes-Benz GLA, Volvom XC-40, Jaguarjem E-Pace in Land Rover Range Rover Evoque. Lexus UX z bencinskim motorjem in pogonom na prednji kolesni par je na voljo od 29.950 evrov dalje.
Galerija: Lexus UX
Viac informácií:
lexus.si